Tetra Pak a lansat o campanie de promovare a laptelui UHT
Tetra Pak a lansat o campanie de informare si promovare a beneficiilor laptelui prelucrat prin tehnologia UHT (Ultra High Temperature), ce cuprinde: site-ul lapteuht.ro, panouri publicitare in statiile de metrou, articole in reviste de life-style, spoturi difuzate in cinematografe, brosuri pentru conferinte de specialitate si pentru elevii ciclului primar.
Tehnologia aseptica a adus o imbunatatire radicala in eficienta distribuirii produselor alimentare perisabile. Laptele UHT si produsele lactate nu necesita refrigerare in timpul transportului si al depozitarii, pentru a ajunge la consumatori in conditii optime de calitate. Aceste produse, pana acum atat de perisabile, pot fi pastrate in ambalajele aseptice cateva luni, la temperatura mediului ambiant.
Secretul acestei inovatii revolutionare consta in incalzirea laptelui timp de numai 2–4 secunde la o temperatura ridicata (135-150°C), ceea ce permite inactivarea microorganismelor fara a fi afectate gustul si valoarea nutritiva. Urmeaza apoi ambalarea aseptica in conditii stricte de igiena, inlaturandu-se complet orice posibilitate de recontaminare. Pentru a mentine aceeasi calitate pana la momentul consumarii este utilizat un ambalaj special format din 7 straturi succesive de carton, folie de aluminiu si polietilena alimentara care impiedica deteriorarea laptelui si il protejeaza de contactul cu lumina si oxigenul (doi factori ce contribuie la degradarea vitaminelor din lapte).
01.01.2008
1270

Timp estimat de citire:
1 minut, 0 secunde
De ce este indicat să-ți schimbi regimul de slăbire
13.09.2021