Squash face valuri vara asta!

Timp estimat de citire1 minut, 47 secunde

Vara s-a instalat, vacanta se apropie, iar tu te imaginezi in costumul de baie preferat, intinsa pe un sezlong, cu un cocktail in mana, langa o piscina… Si pentru ca iti doresti un look perfect, deja te gandesti la ce metode sa apelezi pentru a-ti contura silueta: diete, fitness, aerobic.

Dar ce-ai zice de un joc de squash? Un sport prea putin cunoscut in Romania mai ales pentru femei, squash-ul este o metoda dinamica de petrecere a timpului liber si in acelasi timp de mentinere intr-o forma de invidiat. Desi poate parea un sport relaxant la prima vedere, squash-ul este atat de solicitant incat nu este recomandat persoanelor cu probleme cardiace.

Iata care sunt caracteristicile pe care trebuie sa le indeplinesti pentru a putea practica eficient acest sport si a te mentine in cea mai buna forma:

  • anduranta muschilor
  • forta
  • viteza de actiune
  • flexibilitatea
  • nivelul scazut de grasime

Alaturi de be­neficiile imediate (toni­fierea corpului la nivelul bratelor si al picioarelor) squ­ash-ul constituie una dintre cele mai bune practici pentru a scapa de kilo­gramele in plus. 

Mihai Popa, club manager World Class at the Grand,  si iubitor al squash-ului, ne povesteste despre avantajele acestui sport mai ales pentru femei, destul de necunoscut in Romania: “Squash-ul este un sport care va tine in forma indiferent de cat de obosite   v-ati simti. Dinamismul sau va scoate din rutina zilnica si va ofera optimism si energie  pentru intreaga zi. Si pentru ca felul in care aratati este foarte important, dincolo de miscare mai sunt si alti factori care contribuie la mentinerea voastra  in forma: alimentatia si odihna. Va sfatuiesc sa gasiti  un echilibru intre cele trei componente, lucru pe care il recomand zi de zi si clientilor mei.”

Pentru a-ti da seama de eficienta acestui sport, trebuie sa stii ca pe timpul unei sedinte de o ora, in functie si de capacitatea de efort a fie­caruia, se pot „arde” pana la 1.200-1.300  de calorii, in contextul in care 45 de minute de aler­gare consuma in jur de 500 de calorii.

 

Disclaimer: Informatiile din acest articol apartin exclusiv autorului acestui material si redau o experienta personala in lupta cu kilogramele in plus. Orice recomandare medicala continuta de acest material are scop informativ.
Rezultatele nu sunt tipice, pot varia de la individ la individ si pot depinde de stilul de viata al fiecaruia, de starea de sanatate, dar si de alti factori.

Lasă un răspuns

Utilizam datele tale in scopul corespondentei si transmiterii de comentarii. Pentru a citi mai multe informatii apasa aici.

Sunt de acord cu politica de confidentialitate

Niciun comentariu

Politica de confidentialitate