Paharul de suc la masa, mai periculos decat credem

Timp estimat de citire0 minute, 40 secunde

Daca te numeri printre persoanele amatoare de bauturi carbogazoase, cel putin evita sa le consumi in timpul meselor principale. Prezenta lor in meniu da peste cap metabolismul, stimuland corpul sa inmagazineze mai multe grasimi.

Potrivit unui studiu condus de Departamentul american pentru agricultura, zaharul din baturile racoritoare schimba modul in care organismul descompune hrana. Mai exact, cercetarea a relevat ca bauturile indulcite diminueaza oxidarea garisimilor cu circa 8%. De pilda, daca masa contine 15% proteine, consumul baturilor dulci determina o reducere a oxidarii lipidelor cu 7,2 grame. In cazul in care continutul de proteine ajunge la 30%, oxidarea grasimilor scade cu 12,6 grame. Mai grav, combinatia dintre sucuri si alimentele bogate in proteine si grasimi intensifica pofta pentru preparatele hipercalorice nesanatoase timp de cateve ore bune de la terminarea mesei, ceea ce, evident, reprezinta un risc sporit pentru silueta.

Disclaimer: Informatiile din acest articol apartin exclusiv autorului acestui material si redau o experienta personala in lupta cu kilogramele in plus. Orice recomandare medicala continuta de acest material are scop informativ.
Rezultatele nu sunt tipice, pot varia de la individ la individ si pot depinde de stilul de viata al fiecaruia, de starea de sanatate, dar si de alti factori.

Lasă un răspuns

Niciun comentariu