Dieta celebrului show de televiziune “The Biggest Loser”

Timp estimat de citire1 minut, 55 secunde

Cred ca orice om care si-a propus sa slabeasca MULT si sa tina o dieta de lunga durata a auzit de emisiunea americana “The Biggest Loser”, adaptata si de un post de televiziune de la noi sub numele “Marele castigator”. Intr-adevar, cel care reuseste sa piarda multe kilograme este, de fapt, un castigator!

In caz ca nu stii ce presupune aceasta emisiune, iti spunem noi: participantii la reality-show sunt oameni ce vor sa slabeasca semnificativ si sunt dispusi sa fie supusi unui program intens de dieta si antrenamente, timp de 12 saptamani. Sub supravegherea atenta a specialistilor in nutritie si fitness, participantii se intrec sa scape de kilogramele (de cele mai multe ori, numeroase) in plus, iar la sfarsit castiga cel care a slabit cel mai mult, in cel mai sanatos mod cu putinta. Suna bine? Ei, adevarul din spatele culiselor este ca, de fapt, nu este deloc usor si ai nevoie de o tona de ambitie pentru a fi cel mai bun.

Dieta stricta la care sunt supusi participantii la emisiune este elaborata de un expert in obezitate de la Universitatea Tufts. Este o dieta cu putine calorii, ce are la baza piramida zilnica 4-3-2-1:

– 4 portii pe zi de legume si fructe

– 3 portii de proteine (carne slaba, lactate)

– 2 portii de cereale integrale

– 1 portie de “ce vrei tu” (doar sa nu depaseasca 200 calorii – poti gusta chiar si dulciuri, alcool, orice poftesti).

In plus, participantii fac zilnic intre 30 si 60 de minute de sport, iau intotdeauna micul dejun, consuma la fiecare masa fructe,  legume si proteine si cel putin 6 pahare de apa plata pe zi.

Poate ca nu ai la dispozitie un antrenor personal care sa te motiveze si sa te convinga sa te tii de dieta, asa cum au participantii la reality show, dar cu siguranta te poti ambitiona sa mananci mai sanatos si mai dietetic, urmand un regim de viata care sa te ajute sa slabesti.

O fosta participanta la emisiune a spus: “Ai nevoie de 21 de zile ca sa renunti la un obicei prost si de 42 de zile ca sa iti formezi un obicei bun. Timp de 21 de zile, mi-am detoxifiat organismul, iar in celelalte 42 de zile mi-am format obiceiuri noi ce mi-au devenit o a doua natura.”

Disclaimer: Informatiile din acest articol apartin exclusiv autorului acestui material si redau o experienta personala in lupta cu kilogramele in plus. Orice recomandare medicala continuta de acest material are scop informativ.
Rezultatele nu sunt tipice, pot varia de la individ la individ si pot depinde de stilul de viata al fiecaruia, de starea de sanatate, dar si de alti factori.

Lasă un răspuns

Niciun comentariu