Wrap cu legume. O alternativă dietetică la fast-food

Timp estimat de citire2 minute, 29 secunde

Dacă faci parte din categoria persoanelor cărora le lasă gura apă chiar și numai la gândul unei shaorma, atunci acest „surogat” al ei trebuie să ajungă în meniul tău cât mai des. Îți pune la dispoziție o porție zdravănă de substanțe nutritive, fără a-ți amenința în vreun fel silueta și sănătatea.

Și cu pofta astâmpărată, și cu conștiința împăcată! Nu sună rău deloc, nu-i așa? Atunci când încerci să slăbești, controlul aportului alimentar reprezintă o condiție obligatorie pentru atingerea obiectivului propus. Este și o provocare și încă una foarte mare, mai ales dacă nu ești tocmai o fire disciplinată în ceea ce privește consumul și cedezi adesea tentațiilor junk și fast-food.

Ca să-ți facem misiunea mai ușoară, îți propunem această rețetă de wrap cu legume. Nu-i chiar o shaorma cu de toate, dar o înlocuiește cu succes. În ciuda faptului că nu conține carne și sosuri grase, îți va satisface papilele gustative, datorită combinației reușite dintre humus, legumele proaspete și crema mătăsoasă de avocado. Apoi, să nu uităm că în stimularea apetitului, văzul are un rol esențial. Simplul fapt că arată ca o shaorma, îți păcălește creierul și te mulțumește.

În plus, prin conținutul echilibrat de carbohidrați, în principal, complecși, proteine, grăsimi nesaturate și fibre, promovează o digestie sănătoasă și o senzație de sațietate neașteptată. Din acest punct de vedere, este o opțiune excelentă pentru prânz. Ceea ce e și mai grozav e că îl poți prepara rapid dimineața – nu-ți trebuie decât vreun sfert de oră – ca să-l iei cu tine la birou, fie, dacă muncești de acasă, îl poți pune în frigider și-I vei avea gata pentru momentul în care-ți vei lua pauza de masă.

Ingrediente necesare pentru o porție:

  • 1 lipie din făină de grâu integral cu diametrul de 20 cm
  • 2 linguri de humus
  • ¼ de avocado, făcut pastă
  • 1 cană cu legume proaspete feliate fin: morcovi, castraveți, roșii, ardei, ceapă etc.
  • 2 linguri de brânză Cheddar, rasă

Mod de preparare:

Pasul 1

Pune lipia pe suprafața de lucru.

Pasul 2

Unge lipia cu humus, apoi distribuie și pasta de avocado.

Pasul 3

Adăugă legumele. Le poți amesteca înainte sau le poți pune în straturi, astfel încât atunci când vei mușca din wrap să le simți textura particulară și gustul distinct.

Pasul 4

Presară deasupra legumelor brânza și rulează cât mai strâns lipia, având grijă să împăturești bine capetele. Ruloul rezultat se taie pe jumătate înainte de consum.

Valori nutriționale/ porție: 345 de calorii, 37 g de carbohidrați, 17 g de grăsimi, 11 g de proteine, 8 g de fibre.

Disclaimer: Informatiile din acest articol apartin exclusiv autorului acestui material si redau o experienta personala in lupta cu kilogramele in plus. Orice recomandare medicala continuta de acest material are scop informativ.
Rezultatele nu sunt tipice, pot varia de la individ la individ si pot depinde de stilul de viata al fiecaruia, de starea de sanatate, dar si de alti factori.

Lasă un răspuns

Utilizam datele tale in scopul corespondentei si transmiterii de comentarii. Pentru a citi mai multe informatii apasa aici.

Sunt de acord cu politica de confidentialitate

Niciun comentariu

Politica de confidentialitate