Dieta cu 3 mere pe zi

Timp estimat de citire2 minute, 0 secunde

Din cele mai vechi timpuri, se stie ca merele sunt foarte sanatoase si au putine calorii, asa ca expertii in nutritie s-au gandit sa creeze chiar o dieta bazata pe aceste fructe savuroase. In cartea “Dieta cu 3 mere pe zi”, Tammi Flynn ofera cititorilor o multime de sfaturi cu privire la ce ar trebui sa manance in fiecare zi, cat sport ar trebui sa faca si, bineinteles, de ce consumul de mere este atat de benefic pentru sanatate. 

Pe scurt, beneficiile pe care merele le aduc organismului se refera la continutul ridicat al acestora – si in special, al cojii – de fibre, ceea ce imbunatateste digestia. O digestie buna inseamna o eliminare mai buna a toxinelor din organism, o piele mai luminoasa si o stare generala sanatoasa, deci dieta cu mere are avantaje complexe si pe termen lung.

 

Cum de functioneaza dieta cu mere?

Dupa cum veti vedea in exemplul de meniu de mai jos, dieta cu mere nu este foarte restrictiva, iar alimentele sunt destul de variate. Deci adio senzatie de infometare! Gestul de a manca un mar inainte de fiecare masa te face sa te simti satul si vei consuma mai putine alimente in timpul micului dejun, pranzului sau cinei, deci caloriile vor fi mai putine. Cu alte cuvinte, nu trebuie sa te infometezi, ci vei manca mai putin, in mod natural.

Dezavantajul dietei cu mere ar putea fi faptul ca este destul de monotona si te poti plictisi repede de a manca inainte de fiecare masa principala cate un mar. Insa mesele sunt echilibrate, chiar daca repetitive, asa ca nu exista riscuri pentru sanatate, daca nu suferi de nicio afectiune.

 

Meniu pentru o zi din dieta cu mere

Ideea de baza a acestei diete de slabit este sa mananci cate un mar inainte de fiecare masa principala a zilei (mic dejun, pranz si cina) si sa iei doua gustari intermediare, cu putine calorii. Practic, 4-5 mese pe zi iti vor tine de foame si vor asigura necesarul de calorii pentru a te simti plin de energie.

Mic dejun

Mar
Omleta cu branza
O cana de fulgi de ovaz cu lapte degresat
 

Gustare

½ cana de branzica de casa
½ cana de iaurt degresat
 

Pranz

Mar
Piept de pui la gratar
2 cani de broccoli pregatit la aburi
½ cana de orez nedecorticat

Gustare

Shake natural de fructe sau legume

Cina

Mar
Peste la gratar
Salata de cruditati

Disclaimer: Informatiile din acest articol apartin exclusiv autorului acestui material si redau o experienta personala in lupta cu kilogramele in plus. Orice recomandare medicala continuta de acest material are scop informativ.
Rezultatele nu sunt tipice, pot varia de la individ la individ si pot depinde de stilul de viata al fiecaruia, de starea de sanatate, dar si de alti factori.

4 comentarii

Lasă un răspuns

Utilizam datele tale in scopul corespondentei si transmiterii de comentarii. Pentru a citi mai multe informatii apasa aici.

Sunt de acord cu politica de confidentialitate

  1. 1**1**1**1** spune:

    foare usora o sa incerc si eu poate asa reusesc si eu sa mai slabesc un pic

  2. 1**1** spune:

    o sa incer si eu mi se pare chiar usoara sunt curioasa de rezultate…voi vedea si revin cu un alt comentariu

  3. 1**i spune:

    am sa incerc aceasta dieta,poate da rezultate

  4. 1**i spune:

    buna, dar cam scumpa si greu de realizat la servici.

Calculator IMC
Indice masa corporala
Inaltime (cm)
Greutate (kg)
Varsta
M F
Politica de confidentialitate