Dieta daneza: -7 kg in 13 zile

Timp estimat de citire3 minute, 45 secunde

Daca vrei sa slabesti si sa-ti schimbi metabolismul, astfel incat sa nu te mai ingrasi niciodata, incearca dieta daneza! Faimoasa dieta daneza este foarte restrictiva si, cel putin in primele zile, te obliga sa simti constant senzatia de foame, insa, daca reusesti sa treci peste aceste impedimente, vei avea mai putin cu 5-7 kilograme dupa doar 13 zile de regim. Te incumeti sa tii dieta daneza?

Faimoasa dieta daneza promite ca te ajuta sa scapi de 5-7 kilograme in doar 13 zile de regim drastic. Afla cum se tine dieta daneza si decide daca este sau nu potrivita pentru tine!

Dieta daneza originala

De-a lungul timpului, au aparut diferite variatii ale dietei daneze, mai mult sau mai putin asemanatoare cu varianta originala. Dieta daneza originala este originara din Copenhaga, de la Spitalul Regal Danez. Dieta daneza originala trebuie urmata intocmai si nu este permisa nicio abatere. Daca te abati de la meniul dietei daneze, trebuie sa intrerupi regimul si il poti relua numai dupa trei luni.

Dieta daneza are rolul de a-ti schimba metabolismul si nu poate fi urmata de persoanele cu probleme de sanatate, insarcinate si nici de femeile in perioada menstruatiei. Dieta daneza este stricta si, daca reusesti sa treci de cele 13 zile, este esential sa nu mananci foarte mult, in special in primele zile de dupa dieta, pentru ca vei pune la loc imediat kilogramele pierdute.

Din cauza faptului ca dieta daneza este restrictiva, riscul de a te lovi de efectul yoyo este foarte mare, dupa ce termini dieta. Este foarte important ca, dupa cele 13 zile ale dietei daneze, sa revii treptat la o alimentatie normala si sa stai departe de alimentele cu multe calorii.

 

Meniu pentru dieta daneza originala

Cu o zi inainte de a incepe dieta daneza pentru schimbarea metabolismului, este indicat sa ai o zi de pregatire, in care sa mananci foarte putin si doar dimineata. In fiecare zi, inclusiv in ziua de pregatire, trebuie sa bei doi litri de apa, iar cafeaua neagra (fara zahar sau lapte) poate fi inlocuita cu ceai din plante.

Ziua de pregatire:

Mic dejun: o masa usoara compusa din rosii, piersici si o banana

Pranz: multa apa

Cina: ceai din plante

Ziua 1:

Mic dejun: 3 oua fierte tari, un grepfrut, o felie de paine integrala prajita, cafea neagra

Pranz: 2 oua fierte tari, o banana, cafea neagra

Cina: 3 oua fierte tare, salata de verdeturi (castravete, salata verde, telina, suc de lamaie)

Ziua 2:

Mic dejun: un ou fiert tare, un grepfrut, cafea neagra

Pranz: 2 oua fierte tari, o banana, cafea neagra

Cina: 200 g friptura de vita cu condimente, salata de verdeturi

Ziua 3:

Mic dejun: un ou fiert tare, un grepfrut, cafea neagra

Pranz: salata de verdeturi, un grepfrut, o banana, cafea neagra

Cina: un ou fiert tare, 200 g de piept de pui cu condimente

Ziua 4:

Mic dejun: un ou fiert tare, un grepfrut, cafea neagra

Pranz: salata de verdeturi, un grepfrut, o felie de paine prajita, cafea neagra

Cina: 3 oua fierte tari, salata de verdeturi

Ziua 5:

Mic dejun: un ou fiert tare, o felie de paine prajita, cafea neagra

Pranz: 3 oua fierte tari, un grepfrut, spanac fiert, o felie de paine prajita, cafea neagra

Cina: un file de peste alb, salata de verdeturi, o banana

Ziua 6:

Mic dejun: 2 oua fierte tari, un grepfrut, o felie de paine prajita, cafea neagra

Pranz: salata de fructe sau legume, la alegere

Cina: 200 g de friptura de vita, telina, rosii

Ziua 7:

Mic dejun: 2 oua fierte tari, un grepfrut, cafea neagra

Pranz: 200 g de piept de pui, telina, rosii, un grepfrut, cafea neagra

Cina: un file de peste alb (cod), varza calita, un grepfrut

Ziua 8:

Mic dejun: o felie de paine prajita, cafea neagra

Pranz: apa plata

Cina: 200 g de piept de pui, un mar

Ziua 9:

Mic dejun: o felie de paine prajita, cafea neagra

Pranz: 2 oua fierte tari, o rosie, spanac fiert

Cina: 200 g de friptura de vita, salata de verdeturi

Ziua 10:

Mic dejun: o felie de paine prajita, cafea neagra

Pranz: 2 oua fierte tari, un grepfrut, varza calita, cafea neagra

Cina: cateva felii de telina, o rosie, un fruct proaspat

Ziua 11:

Mic dejun: o felie de paine prajita, o cafea neagra

Pranz: suc de portocale, iaurt natural

Cina: un ou fiert tare, salata de verdeturi

Ziua 12:

Mic dejun: o felie de paine prajita, cafea neagra

Pranz: suc de portocale, iaurt natural

Cina: 200 g de friptura de vita, salata de verdeturi

Ziua 13:

Mic dejun: o felie de paine prajita, o cafea neagra

Pranz: 2 oua fierte tari, suc proaspat de morcovi

Cina: un piept de pui, salata de verdeturi

Disclaimer: Informatiile din acest articol apartin exclusiv autorului acestui material si redau o experienta personala in lupta cu kilogramele in plus. Orice recomandare medicala continuta de acest material are scop informativ.
Rezultatele nu sunt tipice, pot varia de la individ la individ si pot depinde de stilul de viata al fiecaruia, de starea de sanatate, dar si de alti factori.

Lasă un răspuns

Utilizam datele tale in scopul corespondentei si transmiterii de comentarii. Pentru a citi mai multe informatii apasa aici.

Sunt de acord cu politica de confidentialitate

Niciun comentariu

Calculator IMC
Indice masa corporala
Inaltime (cm)
Greutate (kg)
Varsta
M F
Politica de confidentialitate