Cum poti pierde in greutate daca faci DOAR miscare

Timp estimat de citire1 minut, 53 secunde

Pierderea in greutate nu trebuie sa fie un proces complicat: daca arzi mai multe calorii decat consumi, vei slabi. Cu toate astea, nu trebuie neaparat sa tii o dieta stricta si sa numeri fiecare calorie. Daca iti vei crea un stil de viata activ si vei face din exercitiul fizic o rutina, vei putea sa scazi in greutate.

Cum poti face asta? Iata cateva idei practice care te vor ajuta sa faci mai multa miscare si, implicit, sa consumi mai multe calorii zi de zi.

Creeaza-ti un program de antrenament

  1. Noteaza intr-un jurnal scopurile propuse. Simplul fapt de a scrie care este scopul tau te va determina sa iti doresti mai mult sa il indeplinesti.
  • Cauta sa ai scopuri realiste. Daca nu ai mai alergat niciodata, nu face un scop din a alerga 5 kilometri inca din prima saptamana.
  • Creeaza un program pe care sa il poti respecta. E important sa ai zile fixe in care sa te antrenezi. Creste apoi gradual durata si intensitatea antrenamentelor.
  1. Mizeaza pe sesiuni cardio de mare intensitate. Antrenamentele cardio sunt o parte esentiala in ceea ce priveste consumul caloric. Cu ajutorul lor poti consuma multe calorii in timp scurt.
  • Alege tipul de antrenament care iti place: poate fi vorba de inot, sarit coarda, alergare etc.
  • Pentru beneficii maxime, antreneaza-te cel putin 20 de minute.
  • Adauga intervale de intensitate ridicata. De exemplu, alearga cat de tare poti pentru un minut, apoi mergi doua minute. Creste gradual durata alergarii la intensitate maxima.
  1. Adauga antrenamente de forta. Chiar daca antrenamentul cardio este calea cea mai rapida de a reduce grasimea si a pierde in greutate, antrenamentul de forta e important pentru a-ti dezvolta masa musculara. Pe masura ce se dezvolta musculatura, creste si rata metabolismului.
  • Nu ai nevoie obligatoriu sa mergi la sala. Pentru inceput, foloseste-te de propria greutate. Flotarile, genuflexiunile sau tractiunile sunt exercitiile de baza.
  • Adauga greutati gradual. Foloseste gantere pentru a-ti tonifia zonele cu probleme, precum bratele sau umerii.

Variaza antrenamentele! Daca faci aceleasi exercitii in fiecare zi este foarte posibil sa ajungi la o faza de platou in care progresele inceteaza sa se mai vada. Alterneaza zilele de cardio cu cele de antrenament de forta. Poti alege o zi in care sa iti antrenezi picioarele, o zi pentru trunchi si o zi pentru brate.

Disclaimer: Informatiile din acest articol apartin exclusiv autorului acestui material si redau o experienta personala in lupta cu kilogramele in plus. Orice recomandare medicala continuta de acest material are scop informativ.
Rezultatele nu sunt tipice, pot varia de la individ la individ si pot depinde de stilul de viata al fiecaruia, de starea de sanatate, dar si de alti factori.

Lasă un răspuns

Niciun comentariu

Calculator IMC
Indice masa corporala
Inaltime (cm)
Greutate (kg)
Varsta
M F