Cele mai bune 30 de moduri de a arde mai multe calorii într-o oră

Timp estimat de citire3 minute, 7 secunde

Există mai multe aspecte pe care trebuie să le iei în considerare atunci când vine vorba de antrenamente. Ca să răspundă întocmai obiectivelor tale legate de siluetă, acestea trebuie să intensifice arderile calorice și, foarte important, să fie accesibile și să te facă să te simți bine.

Pentru că timpul este o resursă prețioasă, una dintre cele mai bune modalități de alegere a exercițiilor fizice potrivite pentru tine este în funcție de cantitatea de energie consumată. Altfel spus, în funcție de cât de multe calorii ard într-un anumit interval. În felul acesta, îți va fi mai ușor să-ți faci planurile!

O multitudine de opțiuni

Numărul de calorii arse pe oră reprezintă un reper frecvent utilizat pentru aprecierea eficacității diferitelor tipuri de activități fizice. Specialiaștii celebrei Clinici Mayo din SUA au realizat un top al celor mai polulare 30 forme de exercițiu fizic, prin prisma impactului lor asupra consumului caloric. Desigur, aceasta este o evaluare aproximativă, rezultatele exacte variind în funcție de greutatea corpului (estimările experților americani sunt făcute pentru o persoană de circa 90 de kilograme), sex, vârstă și alți factori. Constituie, totuși, un punct de plecare binevenit. Ca să menținem suspansul, vom prezenta acest clasament în sens invers, de jos în sus:

30. Hatha yoga – 228 de calorii / oră

Hatha yoga este o versiune a acestei discipline, ideală petnru începători. Aceasta propune un complex de posturi  corporale (asane) și exerciții pentru controlul respirației (pranayama). Se află în coada acestui clasament, întrucât arde, în medie, aproximativ 228 de calorii într-o oră.

29. Plimbare – 255 de calorii / oră

Dacă vrei să arzi un pic mai multe calorii, ieși la plimbare. Pentru fiecare oră în care mergi cu 3,5 km/h , vei arde, în medie, 255 de calorii.

28. Bowling – 273 de calorii / oră

Deși la noi nu e văzut drept un sport, ci mai degrabă drept o distracţie cu prietenii, bowling-ul se dovedește a fi o cale sigură de a pune pe jar caloriile. Te poate scăpa de 273 de calorii într-o oră!

27. Dans de societate – 273 calorii / oră

Cu același succes intervin și dansurile de societate. În aceasta categorie intră dansurile de salon (valsul lent, valsul vienez, tangoul clasic, foxtrot-ul și discofox-ul) și cele latino (rumba, samba, cha-cha, merengue și jitterburg-ul).

26. Tai Chi – 273 de calorii / oră

Tai Chi este o formă de artă marțială recunoscută de Organizația Mondială a Sănătății ca fiind un foarte bune exercițiu pentru menținerea stării de sănătate. Toate mișcările în Tai Chi sunt lente și fluide. Cu toate acestea, determină un consum de circa 273 de calorii pe oră, la fel ca dansurile de societate și bowlingul.

25. Canotaj – 319 calorii / oră

Vâslitul relaxant pe un lac sau râu timp de oră îți va pune gândurile în ordine și te va elibera de aproximativ 319 calorii! Sună bine, nu-i așa?

24. Plimbare cu bicicletă – 364 de calorii / oră

23. Volei – 364 calorii / oră

22. Power yoga – 364 calorii / oră

21. Mers sportiv – 391 calorii / oră

20. Aerobic moderat – 455 de calorii / oră

19. Antrenament de rezistență / haltere – 455 de calorii / oră

18. Aerobic acvatic – 501 calorii / oră

17. Înot de agrement – 528 de calorii / oră

16. Drumeții la munte – 546 de calorii / oră

15. Lucru la aparatul de vâslit – 546 de calorii / oră

14. Schi nautic – 546 de calorii / oră

13. Patinaj pe gheață – 637 de calorii / oră

12. Aerobic intens – 664 de calorii / oră

11. Mersul pe role – 683 de calorii / oră

10. Baschet – 728 de calorii / oră

9. Futsal (fotbal de sală) – 728 de calorii / oră

8. Tenis – 728 de calorii / oră

7. Jogging (8 km/h) – 755 calorii / oră

6. Urcatul scărilor – 819 calorii / oră

5. Înotul sportiv – 892 de calorii / oră

4. Taekwondo – 937 de calorii / oră

3. Fotbal – 937 de calorii / oră

2. Săritul corzii – 1.074 de calorii oră

1. Alergare (12,5 km/h) – 1.074 calorii / oră

Disclaimer: Informatiile din acest articol apartin exclusiv autorului acestui material si redau o experienta personala in lupta cu kilogramele in plus. Orice recomandare medicala continuta de acest material are scop informativ.
Rezultatele nu sunt tipice, pot varia de la individ la individ si pot depinde de stilul de viata al fiecaruia, de starea de sanatate, dar si de alti factori.

Lasă un răspuns

Utilizam datele tale in scopul corespondentei si transmiterii de comentarii. Pentru a citi mai multe informatii apasa aici.

Sunt de acord cu politica de confidentialitate

Niciun comentariu

Calculator IMC
Indice masa corporala
Inaltime (cm)
Greutate (kg)
Varsta
M F
Politica de confidentialitate