7 obiceiuri alimentare nesănătoase care îți dau viața peste cap

Timp estimat de citire2 minute, 5 secunde

Obiceiurile alimentare nesănătoase sunt la ordinea zilei, într-o societate bazată atât de mult pe consum. Rafturile magazinelor sunt pline de bunătăți, iar restaurantele de tip fast-food îți oferă mirajul unor mese copioase și rapide. Dar cum te descurci în fața acestor tentații, dacă ai câteva kilograme în plus și încerci să slăbești?

Dacă realizezi unde greșești din punct de vedere alimentar și corectezi, vei vedea rezultate certe în lupta cu kilogramele. Mănânci noaptea târziu, ești tot timpul pe la petreceri sau nu ai niciodată timp să gătești? Iată o listă cu cele mai frecvente greșeli alimentare pe care le faci și cele mai bune soluții.

Sari peste micul dejun?

Dezbaterea referitoare la micul dejun pare una eternă. Pe lângă faptul că, dacă sari această masă, vei consuma peste măsură la prânz și seara, oamenii de știință vin și cu alte statistici extrem de îngrijorătoare. O cercetare publicată în Jurnalul American de Cardiologie arată faptul că persoanele care nu mănâncă micul dejun au un risc cu 87% mai mare de a muri din cauza afecțiunilor cardiovasculare, decât cele care mănâncă micul dejun zilnic. Concluzia? Pentru ca o cură să aibă efect și pentru sănătatea inimii, nu rata masa de dimineață.

Mâncatul emoțional este o problemă?

Trăim cu siguranță vremuri stresante, în care timpul pare foarte scurt iar presiunea de a îndeplini anumite obiective este tot mai mare. Stresul de la locul de muncă, mesele sărite sau obligațiile familiale cauzează consumul de alimente din cauze emoționale. Dacă ești stresată încerci să te liniștești consumând mâncare sau dulciuri? Dacă da, asta este o problemă pe care trebuie să o rezolvi rapid pentru că îți afectează puternic sănătatea. Dacă nu reușești singură, trebuie să cauți ajutor specializat.

Mănânci pe fugă?

Dacă mesele tale sunt un fel de concurs, în care te lupți în permanență cu timpul, află că ai pierdut. Știința ne învață că este nevoie de 15-20 de minute de când ai început să mănânci pentru ca semnalul de sațietate să fie transmis de creier. Asta înseamnă că mesele rapide, poate chiar în timp ce lucrezi, vor duce inevitabil la exces alimentar. Acordă meselor importanța cuvenită și vei vedea diferența pe cântar.

Disclaimer: Informatiile din acest articol apartin exclusiv autorului acestui material si redau o experienta personala in lupta cu kilogramele in plus. Orice recomandare medicala continuta de acest material are scop informativ.
Rezultatele nu sunt tipice, pot varia de la individ la individ si pot depinde de stilul de viata al fiecaruia, de starea de sanatate, dar si de alti factori.

Lasă un răspuns

Utilizam datele tale in scopul corespondentei si transmiterii de comentarii. Pentru a citi mai multe informatii apasa aici.

Sunt de acord cu politica de confidentialitate

Niciun comentariu

Politica de confidentialitate