10 reguli ale slabitului de durata

Timp estimat de citire1 minut, 28 secunde

Oricine s-a confruntat vreodata cu povara excesului ponderal stie prea bine ca slabitul nu-i o misiune tocmai usoara. Dar nici imposibila nu-i, mai ales atunci cand e complet asumata si-i dedici timp si eforturi cu consecventa, aplicand strategiile care dau rezultate pe termen lung. 

Te afli in acel punct al vietii tale in care vrei sa pui capat relatiei cu obiceiurile disfunctionale si sa faci schimbari serioase pentru a-ti subtia silueta. Ei bine, inainte de a trece la actiune si a incepe un program de slabit, repeta-ti insistent acest lucru: „Eu nu sunt gras/a, doar am grasime!”. Este esential sa interiorizezi acest adevar, pentru a avea sorti de izbanda. Atunci cand este conditionat de vina sau rusine, procesul scaderii in greutate este rareori dus pana la capat, intrucat duce frustrarea la cote insuportabile. In schimb, considera-l pur si simplu un obiectiv si abordeaza-l cu deplina angajare. Ca sa ai mai multe sanse de partea ta, ghideaza-te dupa urmatoarele principii:

Transforma dieta in stil de viata

Cercetarile arata ca unul dintre cei mai buni predictori ai scaderii in greutate pe termen lung este numarul de kilograme pierdute in prima luna de masuri luate. De altfel, nutritionistii impun mai multe restrictii in primele doua saptamani ale noii strategii alimentare, tocmai pentru a genera impulsul motivant. Se taie drastic aportul de calorii, se elimina zaharul, produsele procesate etc. Lucrurile insa nu pot continua asa prea mult timp. Schimbarile trebuie adaptate si personalizate, astfel incat sa devina parte a unui plan echilibrat, pe care sa-l poti urma à la longue. Stabileste numarul maxim de sucuri pe saptamana, limiteaza consumul de pizza la o felie, programeaza o indulgenta, pe care s-o astepti cu nerabdare, si permite-ti o singura abatere spontana, insa doar daca iti doresti alimentul cu pricina cu adevarat.

Disclaimer: Informatiile din acest articol apartin exclusiv autorului acestui material si redau o experienta personala in lupta cu kilogramele in plus. Orice recomandare medicala continuta de acest material are scop informativ.
Rezultatele nu sunt tipice, pot varia de la individ la individ si pot depinde de stilul de viata al fiecaruia, de starea de sanatate, dar si de alti factori.

Lasă un răspuns

Utilizam datele tale in scopul corespondentei si transmiterii de comentarii. Pentru a citi mai multe informatii apasa aici.

Sunt de acord cu politica de confidentialitate

Niciun comentariu

Politica de confidentialitate