Cei mai buni carbohidrați pentru slăbit

Timp estimat de citire1 minut, 16 secunde

Considerați dușmanii nr.1 ai taliei subțiri, carbohidrații sunt primii trecuți la index atunci când se urmărește scăderea în greutate. E o abordare mult prea radicală și nenecesară. Poți continua să consumi carbohidrați și să slăbești. Singura condiție este să faci alegeri potrivite.

Organismul nostru are nevoie de carbohidrați pentru a face rost de glucoză, cea mai accesibilă sursă de energie pentru toate celulele corpului, preferata creierului și a globulelor roșii ale sângelui. Drept urmare, privarea de acest grup important de macronutrienți conduce la apariția stărilor de moleșeală, dar și a poftelor de dulce, ceea ce, cu siguranță, nu te ajută să lupți cu kilogramele în plus. Strategia câștigătoare, spun specialiștii, este selecția surselor de carbohidrați care furnizează cel puțin 2 g de fibre la 100 g de calorii. Ca să facem lucrurile mai simple, ți-am pregătit și câteva exemple.

Orzul perlat

½ de cană conține 97 de calorii, 22 g de carbohidrați și 3 g de fibre

Chiar dacă nu-i un aliment la vederea căruia să-ți lase gura apă, orzul este o opțiune grozavă în cadrul dietelor care vizează scăderea ponderală. Furnizează carbohidrații prețioși fără a determina o creștere bruscă a nivelului de zahăr din sânge și apariția vârfurilor insulinice, indezirabile dacă scopul tău e să slăbești, nu să te îngrași.

Disclaimer: Informatiile din acest articol apartin exclusiv autorului acestui material si redau o experienta personala in lupta cu kilogramele in plus. Orice recomandare medicala continuta de acest material are scop informativ.
Rezultatele nu sunt tipice, pot varia de la individ la individ si pot depinde de stilul de viata al fiecaruia, de starea de sanatate, dar si de alti factori.

Lasă un răspuns

Utilizam datele tale in scopul corespondentei si transmiterii de comentarii. Pentru a citi mai multe informatii apasa aici.

Sunt de acord cu politica de confidentialitate

Niciun comentariu

Politica de confidentialitate