Slabeste rapid cu dieta Cambridge

Timp estimat de citire2 minute, 29 secunde

Dieta Cambridge nu este un regim de slabit potrivit pentru oricine. Daca ai probleme de sanatate, este important sa consulti un medic inainte. Dieta Cambridge ofera rezultate spectaculoase, insa sacrificiile sunt pe masura!

Oricine isi doreste sa slabeasca rapid si sa vada rezultatele peste noapte, daca se poate. Pe asta au mizat creatorii dietei Cambridge, un plan de slabit popular cu adepte inversunate. In cadrul Universitatii Cambridge, dr. Alan Howard a creat aceasta metoda de slabit bazata pe un consum foarte mic de calorii.

Dieta poate fi urmata in mai multe moduri, insa important este sa consumi intre 415 si 1 500 calorii pe zi, in functie de planul ales.

Cum slabesti prin metoda Cambridge?

In special persoanele cu foarte multe kilograme in plus sunt atrase de aceasta dieta, pentru ca isi doresc sa vada un rezultat foarte rapid, care sa le motiveze sa mearga mai departe si sa adopte un plan alimentar sanatos pe termen lung. Insa dieta Cambridge este urmata si de persoanele care vor sa slabeasca rapid cateva kilograme, inainte de un eveniment, de exemplu.

Bazata in special pe shake-uri si supe proteice la plic, dieta Cambridge ofera suficiente proteine pentru a nu pierde din masa musculara, ci doar din grasimi. Sau cel putin asta sustin adeptii acestui regim extrem. Consumul de lipide si de carbohidrati este redus la minimum sau chiar eliminat complet pe parcursul acestei metode.

6 modalitati prin care poti slabi cu Cambridge

Dupa evaluarea unui medic, poti fi incadrat intr-una dintre urmatoarele faze ale metodei:

Faza 1 (1-12 saptamani): Consumi 3 sau 4 produse proteice pe zi si 200 ml de lapte degresat. Caloriile permise in aceasta faza (cea mai dificila si chiar periculoasa, am adauga) variaza intre 415 si 615 in fiecare zi, ceea ce se afla la limita subzistentei.

Dieta Cambridge este utilizata in sistemul medical britanic inainte de interventii chirurgicale pe pacientii care au greutate prea mare pentru a fi supusi unei anestezii.

Faza a 2-a (cel putin o saptamana): Consumi 3 produse proteice, plus lapte degresat si legume. In aceasta perioada este permis consumul a 810 calorii pe zi.

Faza a 3-a (2 saptamani): Consumi 2 produse proteice, lapte degresat, mic dejun echilibrat la alegere si salate la pranz si cina. In aceasta faza este permis consumul a 1 000 de calorii in fiecare zi.

Faza a 4-a (fara limita de timp): In aceasta faza poti consuma 2 produse proteice si ai voie sa mananci alimente normale, dar hipocalorice. Poti ramane in aceasta faza oricat de mult iti doresti, pana atingi greutatea ideala, dar nu poti consuma mai mult de 1 200 de calorii in fiecare zi.

Faza a 5-a (fara limita de timp): Consumi un produs proteic, mic dejun, pranz, cina si o gustare la alegere. Ai voie sa consumi 1 500 de calorii in aceasta faza.

Faza a 6-a (faza de mentinere): Odata ce ai ajuns la greutatea optima, vei incepe sa iti planifici un meniu echilibrat, sanatos, pe termen lung. Este important sa nu te intorci la vechile obiceiuri alimentare, pentru a nu te ingrasa la loc si a evita efectul yo-yo.

Denisa Toma

Disclaimer: Informatiile din acest articol apartin exclusiv autorului acestui material si redau o experienta personala in lupta cu kilogramele in plus. Orice recomandare medicala continuta de acest material are scop informativ.
Rezultatele nu sunt tipice, pot varia de la individ la individ si pot depinde de stilul de viata al fiecaruia, de starea de sanatate, dar si de alti factori.

Lasă un răspuns

Utilizam datele tale in scopul corespondentei si transmiterii de comentarii. Pentru a citi mai multe informatii apasa aici.

Sunt de acord cu politica de confidentialitate

Niciun comentariu

Calculator IMC
Indice masa corporala
Inaltime (cm)
Greutate (kg)
Varsta
M F
Politica de confidentialitate