Program scurt pentru coapse

Timp estimat de citire0 minute, 47 secunde

Multe persoane se confruntă cu depunerile inestetice de grăsime de pe coapse. Această zonă, mai ales în cazul femeilor, necesită multă atenție și antrenament constant pentru a fi definită și lipsită de celulită.

Alături de Florin Prodana, instructor de aerobic și fitness, îți prezentăm un program scurt cu ajutorul căruia îți poți tonifia musculatura coapselor. Exercițiile sunt simple dar intense, consumând multe calorii. Vei avea parte practic și de un efect cardio pronunțat. Exersează de cel puțin 3 ori pe săptămână pentru a-ți menține un tonus de invidiat. Nu uita de o alimentație sănătoasă, de hidratare și de masaj pentru efecte maxime împotriva celulitei din zona coapselor.

Vei începe cu o scurtă încălzire ce are rolul de a pregăti musculatura pentru efort, vei continua cu antrenamentul propriu-zis și vei încheia cu câteva exerciții de stretching. 3, 2, 1, Start!

 

Disclaimer: Informatiile din acest articol apartin exclusiv autorului acestui material si redau o experienta personala in lupta cu kilogramele in plus. Orice recomandare medicala continuta de acest material are scop informativ.
Rezultatele nu sunt tipice, pot varia de la individ la individ si pot depinde de stilul de viata al fiecaruia, de starea de sanatate, dar si de alti factori.

Lasă un răspuns

Utilizam datele tale in scopul corespondentei si transmiterii de comentarii. Pentru a citi mai multe informatii apasa aici.

Sunt de acord cu politica de confidentialitate

Niciun comentariu

Politica de confidentialitate