Exerciții simple pentru abdomen

Timp estimat de citire0 minute, 55 secunde

Un abdomen tonifiat este dorința specială a multor practicanți de fitness. Six-pack-ul nu numai că arată estetic, dar mușchii abdominali antrenați sunt un atu și pentru sănătate în general. Împreună cu musculatura lombară, alcătuiesc o “centură” care susține coloana vertebrală.

Dacă ești mândrul posesor al unui colăcel de grăsime, trebuie să îți spunem că pentru a avea un abdomen definit, nu sunt suficiente exercițiile localizate, ci e important să reduci procentul de grăsime corporală, în special printr-o dietă controlată caloric. Se spune că abdomenul se face 80% în bucătărie.

Indiferent de scop, e important să-ți antrenezi musculatura abdominală. Descoperă, alături de Florin Prodana, instructor de aerobic și fitness un scurt program de tonifiere a abdomenului (oblici abdominali și drept abdominal). Execută exercițiile odată cu Florin sau inspiră-te pentru a-ți crea propriul program de antrenament. Vei începe cu o scurtă încălzire, menită să-ți pregătească musculatura pentru efort, vei continua cu exercițiile propriu-zise și vei încheia cu o sesiune de stretching.

Disclaimer: Informatiile din acest articol apartin exclusiv autorului acestui material si redau o experienta personala in lupta cu kilogramele in plus. Orice recomandare medicala continuta de acest material are scop informativ.
Rezultatele nu sunt tipice, pot varia de la individ la individ si pot depinde de stilul de viata al fiecaruia, de starea de sanatate, dar si de alti factori.

Lasă un răspuns

Utilizam datele tale in scopul corespondentei si transmiterii de comentarii. Pentru a citi mai multe informatii apasa aici.

Sunt de acord cu politica de confidentialitate

Niciun comentariu

Politica de confidentialitate