Antrenament cardio – exerciții variate

Timp estimat de citire0 minute, 44 secunde

Antrenamentele cardio aduc în general numeroase beneficii. Mișcarea aerobă intensă este benefică în primul rând inimii, aparatului circulator și respirator. Totodată, mișcarea de acest tip îmbunătățește starea psihică și dispoziția.

Pentru sănătate în general este indicat să faci cel puțin 60 de minute de exerciții cardio intense în cursul unei săptămâni. Pentru pierderea în greutate, exercițiile cardio sunt foarte valoroase pentru că ard multe calorii. Având grija să ai o dietă echilibrată și moderată caloric și adăugând și un program cardio, vei avea mai multe șanse de a pierde în greutate.

Îți prezentăm, alături de Florin Prodana, instructor de aerobic și fitness, un program cardio scurt și distractiv, cu exerciții variate. Execută exercițiile odată cu Florin sau inspiră-te pentru a-ți crea propria rutină cardio. 3, 2,1 Start!

Disclaimer: Informatiile din acest articol apartin exclusiv autorului acestui material si redau o experienta personala in lupta cu kilogramele in plus. Orice recomandare medicala continuta de acest material are scop informativ.
Rezultatele nu sunt tipice, pot varia de la individ la individ si pot depinde de stilul de viata al fiecaruia, de starea de sanatate, dar si de alti factori.

Lasă un răspuns

Utilizam datele tale in scopul corespondentei si transmiterii de comentarii. Pentru a citi mai multe informatii apasa aici.

Sunt de acord cu politica de confidentialitate

Niciun comentariu

Politica de confidentialitate