Exercitii izometrice pentru tonifierea intregii musculaturi

Timp estimat de citire1 minut, 11 secunde

Iti doresti un antrenament simplu si eficient, care sa puna in miscare tot corpul? Incearca exercitiile izometrice. Executand mai multe variatii ale unui exercitiu eficient, cum este plansa, iti poti retusa multe dintre regiunile problematice ale corpului: abdomen, brate, spate, picioare si posterior.

“Pentru ca vorbim despre exercitii cu grad de dificultate sporit, in special daca nu le-ai mai efectuat pana acum, nu este recomandat sa incerci sa executi toate variatiile dintr-un foc. Inainte de toate, este esential sa te familiarizezi cu plansa clasica si sa cresti progresiv intervalul de mentinere a pozitiei, incepand cu 10 secunde, pana la 1 minut. Atunci cand poti ramane in plansa timp de 1 minut, poti incerca si alte variante mai solicitante ale exercitiului”, spune Laura Vasile, instructor de aerobic si functional shape la sala New Fit Way din Bucuresti.

In timpul exercitiilor mentine muschii abdominali incordati. Coatele trebuie sa fie situate exact sub umeri, iar corpul trebuie sa formeze o linie dreapta de la umeri pana la calcaie.

Plansa cu ridicarea bazinului

Intra in pozitie de plansa stand pe antebrate, si umerii suprapusi pe coate. Pastreaza coloana vertebrala in pozitie neutra si ridica soldurile in sus spre tavan. Revino controlat la pozitia de pornire. Executa 3 seturi a cate 20 de repetari.

Sport Trio LYSI – Omega-3 + Multivitamine & L-carnitina

Combinatia perfecta pentru mai multa energie fizica, mai multa masa musculara si mai putina grasime nedorita, mareste rezistenta muschilor, energia si abilitatea de a arde grasimile.

Disclaimer: Informatiile din acest articol apartin exclusiv autorului acestui material si redau o experienta personala in lupta cu kilogramele in plus. Orice recomandare medicala continuta de acest material are scop informativ.
Rezultatele nu sunt tipice, pot varia de la individ la individ si pot depinde de stilul de viata al fiecaruia, de starea de sanatate, dar si de alti factori.

Lasă un răspuns

Niciun comentariu