Cum sa slabesti in partea inferioara a corpului: 10 reguli esentiale

Timp estimat de citire2 minute, 42 secunde

Grasimea de pe solduri, fese si abdomen nu se duce nici in ruptul capului? E drept, depozitele adipoase din zona inferioara a corpului sunt unele dintre cele mai rebele si greu de eliminat, dar nici imposibil de combatut. Evident, daca pui in aplicare masurile potrivite!

Ti-ai facut abonament la sala de fitness si ti-ai dat sufletul la orele de aerobic, dar rotunjimile deranjante par sa ramana neclintite… Nu te lasa pe tanjala! Sportul ramane de baza, atunci cand vine vorba de arderea grasimilor dispuse in partea inferioara a corpului. Ca sa dea rezultate insa, acesta trebuie asociat in mod obligatoriu unei diete echilibrate. Si asta pentru ca, mai ales in acest caz, obiceiurile alimentare au o contributie hotaratoare in determinarea succesului in procesul de slabire.

Linii directoare

Pentru a incuraja topirea grasimilor dispuse in jurul taliei, pe solduri si posterior, este foarte important sa ai mese regulate, compuse, preponderent, din alimente cu densitate calorica scazuta. Saritul peste mese este un „sport” de care e cazul sa te lasi. Nu te ajuta cu nimic; dimpotriva, bulverseaza organismul, care, nestiind daca va primi sau nu hrana la masa urmatoare, face rezerve de energie sub forma de tesut adipos. Tocmai de aceea, infometarea nu este o solutie. Este insa mentinerea echilibrului acido-bazic. „Echilibrul acido-bazic este primordial, intrucat faciliteaza schimburile intre celule, accelerand ritmul metabolic si arderea grasimilor. Or, excesul de aciditate impiedica acest proces”, explica Julie Ferrez, o antrenoare titrata din Franta. Potrivit specialistei, in caz de suprapondere si obezitate, corpul este, de obicei, atat de acid, incat devine „blocat” si, in plus, cade prada tendinitei si altor dureri cauzate hiperaciditate.

10 reguli pentru arderea grasimilor

Pentru a potenta eforturile tale de a jos tesutul adipos nedorit din partea inferioara a corpului, ia in considerare aplicarea masurilor propuse de Julie Ferrez. Iata care sunt acestea:

  • Privilegiaza grasimile „bune” (uleiul de masline, nuci, migdale, avocado…). Fara excese insa, deoarece acestea sunt pline de calorii!
  • Consuma la fiecare masa proteine animale sau vegetale. Indispensabile pentru muschi si procesul de ardere a grasimilor, proteinele sunt importante si pentru gestionarea apei in organism. Lipsa de proteine = retentie de apa si celulita.
  • Ocoleste produsele sarate, deoarece promoveaza retentia de apa. Incearca sa inlocuiesti sarea cu ierburi aromatice si condimente.
  • Uita de zahar si alimente cu IG (indice glicemic) mare. Ele starnesc poftele incontrolabile si sunt responsabile pentru depozitarea grasimilor.
  • Evita asocierile nefericite dintre alimente. Asadar, paste sau cartofi + carne = nu. Legume + carne = da. Fainoase + legume = da. Insoteste intotdeauna proteinele animale cu legume sau verdeturi pentru o digestie mai buna. Nu amesteca glucidele cu proteinele animale sau, cel putin, nu in aceeasi cantitate.
  • Include in meniul zilnic probiotice si prebiotice. O flora intestinala saraca si dezorganizata te impiedica sa slabesti.
  • Bea suficienta apa. Hidratarea corespunzatoare este necesara pentru drenarea lichidelor aflate in exces in spatiul interstitial. Altfel spus, descurajeaza retentia de fluide in tesuturi, ca tu sa devii mai supla.
  • Mananca fructele cu 30 de minute inainte de masa sau la 2 ore dupa aceea, pentru a evita fermentatia lor in tractul digestiv si balonarea iminenta.
  • Limiteaza consumul de bauturi alcoolice, dar si carbogazoase, inclusiv ligth. De evitat sunt si sucurile de fructe, intrucat au concentratii mari de fructoza si IG mare.
  • Cafeaua trebuie consumata cu moderatie, maximum trei cesti pe zi.

Natalia Talmacec

Disclaimer: Informatiile din acest articol apartin exclusiv autorului acestui material si redau o experienta personala in lupta cu kilogramele in plus. Orice recomandare medicala continuta de acest material are scop informativ.
Rezultatele nu sunt tipice, pot varia de la individ la individ si pot depinde de stilul de viata al fiecaruia, de starea de sanatate, dar si de alti factori.

Lasă un răspuns

Utilizam datele tale in scopul corespondentei si transmiterii de comentarii. Pentru a citi mai multe informatii apasa aici.

Sunt de acord cu politica de confidentialitate

Niciun comentariu

Calculator IMC
Indice masa corporala
Inaltime (cm)
Greutate (kg)
Varsta
M F
Politica de confidentialitate