Scapa rapid de kilogramele in plus cu dieta Turbocharge!

Timp estimat de citire2 minute, 33 secunde

Vrei sa slabesti repede si in acelasi timp sanatos, deci stii ca trebuie sa stai departe de infometare si de dietele extreme, ce nu aduc suficienti nutrienti organismului tau. Ce parere ai avea daca ti-am spune ca exista o dieta foarte rapida si foarte sanatoasa, in acelasi timp? Afla mai multe despre Turbocharge!

Dieta propusa de dr. Dian si Tom Griesel in cartea “TurboCharged: Accelereaza-ti metabolismul de ardere a grasimilor, devino suplu rapid si uita de regulile cu privire la dieta si exercitiu fizic” are baze solide. Cei doi autori au o experienta de peste 30 de ani in studiul sanatatii, exercitiilor fizice si al gestionarii stresului, iar aspectul lor fizic de invidiat se datoreaza unui metabolism rapid, asemanator cu al adolescentilor, pe care l-au obtinut in urma dietei pe care o impartasesc in aceasta carte.

In fiecare saptamana, poti scapa de 2% sau chiar mai mult din grasimea corporala, ajungand sa slabesti intre 1-3,5 kilograme, deci ritmul de slabire este cu adevarat rapid. Conform autorilor, dieta iti sprijina organismul sa utilizeze grasimea existenta in organism, transformand-o in energie.

Slabire in ritm accelerat

Autorii propun doua optiuni atunci cand incepi aceasta dieta: Expressway sau Superhighway, in functie de cate kilograme vrei sa slabesti. Prima varianta nu impune un anumit numar de calorii in fiecare zi, insa ai voie sa consumi doar anumite alimente, in timp ce Superhighway permite consumul a doar 800 de calorii pe zi, provenite din alimente foarte nutritive. La 4-5 zile, este recomandat sa ai o zi cu un consum caloric mai mare, pentru a accelera metabolismul.

Mesele acestei diete contin, in principiu, fructe proaspete, salate si proteine din surse fara grasimi, fiind ideal sa consumi un singur tip de aliment la o masa. Odata ce ai ajuns la greutatea ideala, poti trece in etapa Cruise, in care sunt incluse alimente precum nucile sau fasolea. In orice etapa te-ai afla, este esential sa consumi multa apa, pentru a-ti da senzatia de satietate.

Alimente recomandate: apa, verdeturi, rosii, ardei, varza, morcovi, dovleac, cartofi dulci, mere, prune, fructe de padure, pepene galben, carne de pasare, oua, fructe de mare, carne slaba, tofu, branza, avocado, ulei de masline, nuci si seminte crude (consumate cu moderatie).

Exemplu de meniu pentru o zi

La trezire: 0,5-1 l de apa

Mic dejun: pepene galben

Gustare de dimineata: shake cu afine si pudra de proteine din zer

Pranz: o salata mare de legume

Gustare de dupa-amiaza: legume crude cu sos de rosii sau de avocado (guacamole)

Cina: legume inabusite cu 50 g de peste la gratar

Gustare de seara: ceai de menta

Avantajele acestei diete sunt faptul ca este incurajat consumul mare de fructe, legume si proteine din surse sarace in grasimi, iar rezultatele sunt foarte rapide, ceea ce duce la mentinerea motivatiei pe parcursul dietei si poate contribui in mod pozitiv in cazul persoanelor care sufera de hipertensiune, diabet, alergii, dureri articulare sau depresie. In schimb, ai nevoie de multa determinare pentru a urma aceasta dieta, intrucat este restrictiva si necesita eliminarea multor alimente din meniul zilnic. Rezultatele, insa, sunt pe masura asteptarilor!

Raluca Mateescu

Disclaimer: Informatiile din acest articol apartin exclusiv autorului acestui material si redau o experienta personala in lupta cu kilogramele in plus. Orice recomandare medicala continuta de acest material are scop informativ.
Rezultatele nu sunt tipice, pot varia de la individ la individ si pot depinde de stilul de viata al fiecaruia, de starea de sanatate, dar si de alti factori.

Lasă un răspuns

Niciun comentariu