Orez cu avocado

Timp estimat de citire1 minut, 42 secunde

Iata o reteta plina de savoare, bogata in nutrienti si ideala atunci cand vrei sa adopti un stil de viata sanatos. Orezul este o sursa importanta de energie si ajuta la buna functionare a creierului. Avocado este o minune pentru sanatate, continand vitmine, minerale, fibre si grasimi vegetale.

 Ingrediente

  • 150 grame orez
  • 200 grame mazare
  • 1 avocado
  • 200 grame spanac
  • O ceapa
  • Broccoli
  • Zeama de lamiae
  • Ulei de masline

Mod de preparare

Se pune orezul intr-o oala si se lasa la fiert. Ceapa se taie marunt si se pune la calit ulterior. Cand ceapa incepe sa capete o culoare aurie, se adauga spanacul si se mai lasa maximum 5 minute, adaugandu-se sare dupa gust. In momentul in care spanacul se inmoaie se ia de pe foc.

Intr-o cratita se pune mazarea impreuna cu broccoli la fiert.

Intr-un bol se taie avocado in doua jumatati, se scoate samburele, iar miezul se piseaza pana cand devine o pasta. Se adauga din cand in cand putina zeama de lamaie.

Pasta de avocado se amesteca cu orezul, spanacul, mazarea si broccoli.

Pofta buna!

Beneficii

Orezul este o sursa importanta de energie si ajuta la buna functionare a creierului. Este bogat in vitamine (B, D), calciu, fibre, fier, ceea ce il transforma intr-un aliment nutritiv pe care e musai sa-l incluzi in dieta. Fibrele din orez creaza senzatia de satietate, ceea ce inseamna ca mananci mai putin, te saturi si ai si energie.

Avocado contine 73% apa, 15% grasimi, 8,5 g fibre si 2% proteine, vitamina B6, vitamina C, vitamina E, potasiu, acizi Omega-3. Avocado contine mai multa fibra naturala decat orice alt fruct, fiind benefic pentru digestie. Avocado poate ajuta la cresterea nivelului colesterolului bun si poate reduce nivelul celui rau.

Spanacul este bogat in vitaminele B1, B2, B6, B9, C, E si K. Contine caroten, proteine, lipide, fier, precum si o substanta specifica, spinacina. Datorita faptului ca ajuta organismul sa elimine toxinele, spanacul este recomandat in orice moment. Totodata, spanacul ajuta la intarirea sistemului imunitar, la imbunatatirea vederii, la asigurarea unei presiuni sanatoase a sangelui sau la prevenirea cataractei ori a bolilor de inima.

Disclaimer: Informatiile din acest articol apartin exclusiv autorului acestui material si redau o experienta personala in lupta cu kilogramele in plus. Orice recomandare medicala continuta de acest material are scop informativ.
Rezultatele nu sunt tipice, pot varia de la individ la individ si pot depinde de stilul de viata al fiecaruia, de starea de sanatate, dar si de alti factori.

Lasă un răspuns

Utilizam datele tale in scopul corespondentei si transmiterii de comentarii. Pentru a citi mai multe informatii apasa aici.

Sunt de acord cu politica de confidentialitate

Niciun comentariu

Politica de confidentialitate