Meditatia combate stresul

Timp estimat de citire0 minute, 46 secunde

Stresul este una dintre cele mai comune afectiuni ale secolului 21, iar efectele lui se rasfrang, mai devreme sau mai tarziu, asupra sanatatii tale, de aceea este important sa inveti sa-l combati.

Un nou studiu, publicat in revista Perspective in Stiinta Psihologiei, arata ca meditatia are efecte benefice asupra starii de bine a intregului organism, iar senzatia de a trai “aici si acum” este mai fructuoasa decat aceea de a trai ingrijorat cu privire la trecut sau viitor. Desprinsa din practicile budiste, meditatia actioneaza pozitiv asupra sistemului imunitar, a tensiunii arteriale, dar si asupra functiilor cognitive.

Cercetatorii au descoperit patru aspecte ale meditatiei ce pot fi implementate in viata de zi cu zi pentru a diminua efectele stresului si a avea o existenta mai implinita:

  • Acorda atentie tuturor lucrurilor din jurul tau.
  • Fii constient de corpul tau si de semnalele pe care ti le transmite.
  • Controleaza-ti emotiile.
  • Fii impacat cu tine insuti.

Raluca Mateescu

Disclaimer: Informatiile din acest articol apartin exclusiv autorului acestui material si redau o experienta personala in lupta cu kilogramele in plus. Orice recomandare medicala continuta de acest material are scop informativ.
Rezultatele nu sunt tipice, pot varia de la individ la individ si pot depinde de stilul de viata al fiecaruia, de starea de sanatate, dar si de alti factori.

Lasă un răspuns

Niciun comentariu