Antrenament de top-model: Gisele Bündchen ne arată cum se menține în formă

Timp estimat de citire2 minute, 31 secunde

Deși a trecut prin două sarcini – are un băiat (10 ani) și o fetiță (7 ani) – și de curând a trecut de un important prag de vârstă (40 de ani), nimic nu lasă să se vadă acest lucru. Gisele Bündchen e la fel de suplă și frumoasă ca atunci când defila pe podiumuri în calitate de înger la Victoria’ Secret. Nu fără muncă însă, așa cum se poate vedea din materialul video pe care l-a postat recent pe Instagram!

Vrei să ai o siluetă frumos conturată? Urmează exemplul lui Gisele Bündchen, până acum câțiva ani cel mai faimos și cel mai bine plătit model din lume. Ea a publicat pe pagina sa de Instagram un videoclip în care își prezintă rutina sportivă. Pentru a evita eventualele speculații, Gisele a precizat că a făcut acest lucru ca răspuns la multele solicitări primite din partea fanilor.

Un circuit de 21 de exerciții

Ai putea crede că-i vorba de cine știe ce program complex, ce necesită echipamente sofisticate. În realitate, totul este cât se poate de simplu și accesibil. Antrenamentul care o ajută pe Gisele să-și sculpteze corpul e reprezentat de un circuit de 21 de exerciții ușor de efectuat în intimitatea casei. Nu e nevoie de aproape niciun echipament, cu exepția unui covor și a unei benzi elastice, care are rolul de a crește rezistența și gradul de dificultate al exercițiilor. Altfel spus, de a le spori eficiența.

Circuitul, după cum explică ea în textul care însoțește materialul video din postare, este unul dintre antrenamentele ei favorite pentru întărirea musculaturii profunde. Cele 21 de exerciții sunt inspirate, în majoritatea lor, din Pilates. Regăsim printre acestea poziția Plank, zisă și planșa sau scândurica, în diversele sale versiuni, abdomene scurte, forfecări de picioare din culcat pe spate etc.

21 x 10, formula perfectă

Pentru rezultate optime, Gisele Bündchen recomandă câte 10 repetări pentru fiecare dintre cele 21 de exerciții. Și asta nu e tot! Dacă vrei un corp de supermodel, întregul circuit trebuie repetat de două-trei ori. Ea așa face!

 
 
 
 
 
Vezi această postare pe Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Moving my body always makes me feel so good and, as many of you have been asking me to share my exercise routine, here goes one of my favorites to strengthen the core. I usually do 2 or 3 sets, depending on how I am feeling. I hope you like it! Music: Make it right-BTS #ab #coreworkout #exercise #health #homeworkout 💃🏼💪🏻 🤛🏽 Movimentar meu corpo sempre me faz sentir muito bem e, como muitos de vocês, vêm pedindo para eu mostrar minha rotina de exercícios, aqui vai uma das minhas séries favoritas para fortalecer o abdômen. Costumo fazer 2 ou 3 repetições, dependendo de como estou me sentindo. Espero que vocês gostem! Vambora mexer o corpitcho! #abdominal #exercicioemcasa

O postare distribuită de Gisele Bündchen (@gisele) pe

Disclaimer: Informatiile din acest articol apartin exclusiv autorului acestui material si redau o experienta personala in lupta cu kilogramele in plus. Orice recomandare medicala continuta de acest material are scop informativ.
Rezultatele nu sunt tipice, pot varia de la individ la individ si pot depinde de stilul de viata al fiecaruia, de starea de sanatate, dar si de alti factori.

Lasă un răspuns

Utilizam datele tale in scopul corespondentei si transmiterii de comentarii. Pentru a citi mai multe informatii apasa aici.

Sunt de acord cu politica de confidentialitate

Niciun comentariu

Calculator IMC
Indice masa corporala
Inaltime (cm)
Greutate (kg)
Varsta
M F
Politica de confidentialitate