Schimbă rutina! Exerciții Pilates pentru întregul corp

Timp estimat de citire:

0 minute, 38 secunde

Bazându-se pe exerciții atent studiate și controlul respirației, Pilates poate fi folosit atât pentru recuperarea funcționalității corpului, cât și pentru tonifierea generală. Instructoarea Mihaela Mutu te invită să descoperi un antrenament pe care îl poți face oricând acasă.

Exercițiile variate vor ajuta la tonifierea abdomenului, coapselor, lombarilor, umerilor etc. Execută exercițiile odată cu Mihaela și fetele sau inspiră-te pentru a-ți crea propriul program de antrenament. Pe parcursul antrenamentului este important să acorzi maximă atenție mișcărilor și respirației corecte.

Vei începe cu o scurtă încălzire, menită să pregătească musculatura pentru efort, vei continua cu antrenamentul propriu-zis și vei încheia cu o sesiune de stretching care îți va relaxa corpul. 3,2,1 Start!

Disclaimer: Informatiile din acest articol apartin exclusiv autorului acestui material si redau o experienta personala in lupta cu kilogramele in plus. Orice recomandare medicala continuta de acest material are scop informativ.
Rezultatele nu sunt tipice, pot varia de la individ la individ si pot depinde de stilul de viata al fiecaruia, de starea de sanatate, dar si de alti factori.

Lasă un răspuns

Utilizam datele tale in scopul corespondentei si transmiterii de comentarii. Pentru a citi mai multe informatii apasa aici.

Sunt de acord cu politica de confidentialitate

Niciun comentariu

Politica de confidentialitate