Sunt piersicile potrivite pentru pierderea în greutate?

Timp estimat de citire1 minut, 54 secunde

Piersicile sunt fructe cu o valoare nutrițională deosebită și s-a dovedit în timp că pot fi de ajutor pentru pierderea în greutate. Bogate în vitaminele A și C, piersicile mai conțin numeroase vitamine și minerale cu efecte antioxidante, esențiale pentru organism.  

Nutriționiștii consideră că, dacă vrei să pierzi în greutate, poți adăuga piersicile în dieta zilnică. Compușii fenolici pe care îi conțin au efecte anti-inflamatoare și anti-obezitate. Iată alte câteva motive pentru care să mănânci piersici când îți dorești să scazi în greutate:

Au un conținut ridicat de fibre

Acesta este unul dintre motivele principale pentru care sunt recomandate în dietele de slăbire. Fibrele au proprietatea de a îmbunătăți digestia și de a ajuta tranzitul intestinal. Adăugând o cantitate optimă de fibre în dietă, senzația de sațietate persistă mai mult timp și nu vei mai fi tentat să consumi produse nesănătoase. O gustare constând într-o piersică este ideală în orice dietă de slăbit.

Conțin multă apă

Ca multe alte fructe de vară, piersicile au o compoziție bogată în apă. Astfel, pe lângă conținutul bogat în fibre, benefic digestiei, pot avea un rol și în privința bunei hidratări.

Conținutul caloric este moderat

Restricția calorică este o condiție necesară pentru a slăbi. 100 g de piersici au numai 39 de kcal.

Pot accelera metabolismul

Conținutul bogat în flavonoide, precum catechinele, poate influența activitatea metabolică.

Pentru a benefica de cele mai bune efecte pentru pierderea în greutate, alege piersicile proaspete, tari, pentru că au un conținut bogat în apă.

Rețete cu piersici

Smoothie din piersici și banană

Este o rețetă excelentă pentru a fi consumată după antrenament. Blendează câteva felii de piersică și o banana și bucură-te de o aromă excelentă. Poți adăuga miere sau alt îndulcitor și, pentru un plus de savoare, adaugă fistic, caju sau migdale.

Salată din piersici și prune

Feliază câteva piersici și câteva prune, amestecă-le și adaugă frunze de busuioc. Picură câțiva stropi de ulei de măsline și asezonează cu sare și piper și salata ta sănătoasă e gata!

Disclaimer: Informatiile din acest articol apartin exclusiv autorului acestui material si redau o experienta personala in lupta cu kilogramele in plus. Orice recomandare medicala continuta de acest material are scop informativ.
Rezultatele nu sunt tipice, pot varia de la individ la individ si pot depinde de stilul de viata al fiecaruia, de starea de sanatate, dar si de alti factori.

Lasă un răspuns

Utilizam datele tale in scopul corespondentei si transmiterii de comentarii. Pentru a citi mai multe informatii apasa aici.

Sunt de acord cu politica de confidentialitate

Niciun comentariu

Calculator IMC
Indice masa corporala
Inaltime (cm)
Greutate (kg)
Varsta
M F
Politica de confidentialitate