S-a ingrasat 35 de kg, intentionat!

Timp estimat de citire2 minute, 2 secunde

Drew Manning, un antrenor personal din Statele Unite ale Americii, avea un corp impecabil inainte de a lua o decizie radicala. Cu musculatura bine lucrata si in forma maxima, nimeni nu si-ar fi imaginat cum avea sa arate antrenorul peste doar 23 de saptamani.

In luna mai, Drew s-a alaturat unui program care se numeste Fit 2 Fat 2 Fit si care presupune, in esenta, sa se ingrase intentionat si apoi sa isi sculpteze din nou corpul, ajungand la forma initiala. De ce ar face cineva acest lucru? El a declarat ca vrea sa inteleaga ce inseamna sa fii obez si sa demonstreze tuturor persoanelor cu probleme de greutate ca pot slabi sanatos, chiar si cand au foarte multe kilograme in plus.

In 23 de saptamani, antrenorul american s-a ingrasat 35 de kilograme, iar schimbarea te lasa pur si simplu cu gura cascata! Tipul bronzat si musculos care atragea privirea oricarei femei s-a transformat intr-un barbat cu burta, insa partea buna este ca in curand se va apuca din nou sa manance sanatos si sa faca foarte mult sport, asa cum era obisnuit.

Iata ce manca antrenorul personal INAINTE de a se ingrasa:

GUSTAREA DE DIMINEATA:

  • Shake de spanac (500 calorii)

MIC DEJUN:

  • Baton cu proteine, sarac in carbohidrati (200 calorii)
  • Migdale (200 calorii)
  • O jumatate de banana (50 calorii)

PRANZ:

  • Pui la gratar cu legume sarace in carbohidrati, preparate la abur (600 calorii)

GUSTARE:

  • Shake de spanac – jumatate inainte, jumatate dupa antrenament (500 calorii)

CINA:

  • Carne de pui coapta cu legume (600 calorii)

GUSTARE:

  • Shake de proteine cu apa (250 de calorii)

Chiar daca dieta lui are foarte multe calorii, era potrivita pentru o persoana care depune efort fizic intens, ore intregi in fiecare zi. Drew a si marturisit ca devora cantitati imense de mancare la fiecare masa, pentru a-si reincarca bateriile, iar meniul bazat in mare parte pe proteine l-a ajutat sa-si dezvolte musculatura. Avand in vedere ca antrenorul manca mult chiar inainte de a se ingrasa, ce tipuri de alimente l-ar fi putut face sa puna 35 de kilograme in doar 6 luni?

Iata DIETA DE INGRASARE EXTREMA pe care a tinut-o Drew Manning:

MIC DEJUN:

  • Cereale (600 calorii)
  • Suc natural (100 calorii)

GUSTARE:

  • Batoane de cereale (200 calorii)
  • Suc carbogazos (150 calorii)

PRANZ:

  • 2 sandvisuri cu paine alba, unt de arahide si crema de ciocolata (800 calorii)

GUSTARE:

  • Chipsuri (200 calorii)
  • Prajiturele (250 calorii)

CINA:

  • Paste cu sos si carne tocata (800 calorii)
  • Suc carbogazos (150 calorii)

GUSTARE PE TIMPUL NOPTII:

  • Un bol cu cereale (300 calorii)

SAU

  • Tort (400 calorii)

Total: aprox. 3950 calorii

Raluca Mateescu

Sursa foto: Examiner.com

Disclaimer: Informatiile din acest articol apartin exclusiv autorului acestui material si redau o experienta personala in lupta cu kilogramele in plus. Orice recomandare medicala continuta de acest material are scop informativ.
Rezultatele nu sunt tipice, pot varia de la individ la individ si pot depinde de stilul de viata al fiecaruia, de starea de sanatate, dar si de alti factori.

Un comentariu

Lasă un răspuns

  1. Vali spune:

    Si a reusit sa slabeasca, inapoi?

Calculator IMC
Indice masa corporala
Inaltime (cm)
Greutate (kg)
Varsta
M F