Exerciții simple pentru îmbunătățirea posturii

Timp estimat de citire0 minute, 44 secunde

Ai o muncă sedentară, ce implică statul pe scaun, la birou? De multe ori ai dureri de spate? Observi că ținuta ta se modifică pe măsură ce trec anii? E timpul să iei măsuri. Dacă nu ai probleme grave ale coloanei vertebrale, exercițiile fizice, practicate constant, pot aduce ameliorări substanțiale.

Descoperă, alături de Denisa Știrbulescu, instructor de fitness și aerobic în cadrul Fitness Academy Rahova din București, un program de exerciții ușoare care, în timp, vor tonifia musculatura lombară și paravertebrală, susținând astfel coloana vertebrală. Ai nevoie doar de un simplu băț (poate fi și o coadă de mătură).

Ține bățul cu palmele orientate în jos, ridică brațele deasupra capului și revino în poziția inițială. Execută mișcarea lent și ține coatele drepte pe toată durata exercițiului (20 de repetări/2-3 seturi).

Disclaimer: Informatiile din acest articol apartin exclusiv autorului acestui material si redau o experienta personala in lupta cu kilogramele in plus. Orice recomandare medicala continuta de acest material are scop informativ.
Rezultatele nu sunt tipice, pot varia de la individ la individ si pot depinde de stilul de viata al fiecaruia, de starea de sanatate, dar si de alti factori.

Lasă un răspuns

Utilizam datele tale in scopul corespondentei si transmiterii de comentarii. Pentru a citi mai multe informatii apasa aici.

Sunt de acord cu politica de confidentialitate

Niciun comentariu

Politica de confidentialitate