Este posibil? Cum sa mananci la restaurant fara sa te ingrasi

Timp estimat de citire1 minut, 45 secunde

In perioada vacantelor exista obisnuinta de a lua cu asalt restaurantele si terasele. Si cum este o perioada de relaxare, apare tentatia de a-ti indeplini toate fanteziile culinare. Atentie insa pentru ca excesele facute in cateva saptamani de vacanta iti pot crea mari probleme cu greutatea.

Esti la dieta sau doar vrei sa iti pastrezi greutatea actuala? Asta nu inseamna ca e necesar sa renunti complet la a merge la restaurante. Trebuie doar sa citesti sfaturile si trucurile pe care ti le prezentam mai jos, pentru a afla cum sa nu te ingrasi atunci cand treci pragul unui local. Totul este important, de la verificarea restaurantului, pana la intrebarile pe care trebuie sa i le pui chelnerului. Asadar, „be smart”, pentru o vara frumoasa si sanatoasa.

Verifica restaurantul

Mergi doar la restaurante unde stii ce se serveste. Cum majoritatea localurilor au si un site, profita de tehnologie si vezi ce au in meniu. Daca au doar fast-food si mancare nesanatoasa, atunci poate e cazul sa alegi alt restaurant. Ai grija sa existe in meniu supe, carne de pui, de peste, legume si salate.

Pune cat mai multe intrebari

Nu comanda niciodata repede, intreaba chelnerul despre felurile de mancare din meniu. Iata ce trebuie sa afli:

  • Care este modalitate de preparare a alimentului? (ex. in ulei, la gratar, la abur etc.)
  • Ce ingrediente sunt folosite la preparare?
  • Cum este preparata garnitura?
  • Cat de mari sunt portiile?

Dupa ce ai aflat aceste informatii nu trebuie sa iti fie rusine sa intrebi daca se pot face anumite modificari, precum:

  • Cere o cantitate mai mica, renuntarea sau inlocuirea untului sau uleiului (ex. la o salata sau un piure).
  • Daca se poate schimba modalitatea de preparare (ex. un piept de pui sa fie preparat la gratar).
  • Daca poti schimba ingredientele unui preparat (ex. sa scoti baconul sau alte ingrediente din salata pe care vrei sa o comanzi).
  • Daca vorbim de un meniu, intreaba daca poti schimba garnitura, in cazul in care aceasta ti se pare nesanatoasa (ex. schimba cartofii prajiti cu legume).
  • Indiferent de ce preparat comanzi, intreaba daca este posibil sa reduci cantitatea de sare si zahar.

Disclaimer: Informatiile din acest articol apartin exclusiv autorului acestui material si redau o experienta personala in lupta cu kilogramele in plus. Orice recomandare medicala continuta de acest material are scop informativ.
Rezultatele nu sunt tipice, pot varia de la individ la individ si pot depinde de stilul de viata al fiecaruia, de starea de sanatate, dar si de alti factori.

Lasă un răspuns

Utilizam datele tale in scopul corespondentei si transmiterii de comentarii. Pentru a citi mai multe informatii apasa aici.

Sunt de acord cu politica de confidentialitate

Niciun comentariu

Calculator IMC
Indice masa corporala
Inaltime (cm)
Greutate (kg)
Varsta
M F
Politica de confidentialitate