Dieta de slabire cu ardei gras

Timp estimat de citire2 minute, 48 secunde

Ardeiul gras este una dintre legumele cu un continut bogat în saruri, vitamine si alcaloizi, cu efect benefic asupra organismului uman. O parte dintre acesti alcaloizi, recent descoperiti de catre Dr. Donwelt C. în anul 2004, au un efect deosebit asupra metabolismului grasimilor. De aceea, ardeiul gras este din ce în ce mai frecvent utilizat în curele de slabit moderne.

Meniu pentru saptamana 1 a dietei cu ardei gras
 

Micul dejun: consumati 50-60 g ardei gras cu 2-3 minune înainte de a servi micul dejun. La micul dejun trebuie sa excludeti ouale sau alte mancaruri ce contin colesterol.
Dejun: imediat dupa masa de pranz consumati 100 g ardei gras si beti 100 ml apa minerala. Apa minerala creste absorbtia unor aminoacizi vegetali folositi de catre organism în procesele de reglare a depunerilor de grasimi.
Cina: Înainte de cina beti 100 ml apa obisnuita apoi consumati 40-60 g ardei gras. Dupa cina consumati 150-200 g ardei gras apoi beti 150 ml lapte degresat, neîndulcit.

 

Idee de meniu pentru a doua saptamana a dietei cu ardei gras
 

Micul dejun: Mancati la micul dejun 150-200 g ardei gras si beti 100 ml lapte fierband la limita suportabila. Între micul dejun si pranz evitati total consumul de fructe, dulciuri si bauturi aromate.
Dejun: Dupa dejun consumati 100 g de ardei taiati marunt si apoi beti sucul de la o jumatate de lamaie, în amestec cu 150 ml apa minerala. Limonada nu trebui sa fie decat foarte putin îndulcita cu un varf de lingurita de zahar sau de preferat fara zahar. Nu consumati fructe între dejun si cina.
Cina: înainte de cina consumati 60-70 g ardei gras iar dupa cina numai 50-60 g. Beti apoi apa, un paharel de vin rosu( 70ml),  apoi 100 ml apa minerala

 

Recomandari pentru a treia saptamana din dieta cu ardei gras
 

Micul dejun: Consumati imediat dupa trezire 150-200 g ardei gras apoi faceti o pauza de 10 minute pana la micul-dejun propriu zis. Dupa micul dejun consumati 50-60 g ardei gras. Micul dejun trebuie sa fie cat mai sarac în carne rosie si mezeluri si cat mai bogat în lactate, de preferat branzeturi dulci.
Dejun: Consumati înainte de masa de pranz ceai (fiertura) de ardei gras ras. Puneti 100 g ardei gras în 250 ml apa si fierbeti în clocot timp de 6 minute.
Raciti amestecul si apoi stoarceti zeama de la o lamaie de marime medie. Beti 50 ml din „ceaiul” înca fierbinte apoi treceti la dejunul propriu-zis. Dupa dejun beti înca 50 ml si apoi consumati 100 g ardei gras crud. Pastrati ceaiul de ardei la rece pentru cina.
Cina: Încalziti ceaiul facut la pranz si beti 70 ml imediat înainte de cina. Încercati sa evitati gustul usor neplacut band totul dintr-o înghititura. La 15 minute dupa cina, consumati 100 g ardei gras într-o salata usor acrita cu foarte putina lamaie.

Dupa încheierea celor 3 saptamani complete (21 de zile), faceti o pauza de la dieta cu ardei gras timp de 20 de zile, apoi reluati regimul. Rezultatele evidente apar dupa 5-6 luni de la repetarea acestui regim de slabire. Avantajul dietei cu ardei gras este ca dupa 4 luni de la repetarea a 4-5 astfel de reprize, organismul intra într-un anume regim metabolic incompatibil cu reîngrasarea rapida.

 

Marius Radu, cercetator Academia Romana

Disclaimer: Informatiile din acest articol apartin exclusiv autorului acestui material si redau o experienta personala in lupta cu kilogramele in plus. Orice recomandare medicala continuta de acest material are scop informativ.
Rezultatele nu sunt tipice, pot varia de la individ la individ si pot depinde de stilul de viata al fiecaruia, de starea de sanatate, dar si de alti factori.

Cercetator Academia Romana

Lasă un răspuns

Utilizam datele tale in scopul corespondentei si transmiterii de comentarii. Pentru a citi mai multe informatii apasa aici.

Sunt de acord cu politica de confidentialitate

Niciun comentariu

Calculator IMC
Indice masa corporala
Inaltime (cm)
Greutate (kg)
Varsta
M F
Politica de confidentialitate