Vrei sa slabesti? Umple-ti frigiderul cu aceste alimente!

Timp estimat de citire3 minute, 9 secunde

De cele mai multe ori, cedezi tentatiei de a renunta la dieta si de a manca un pateu plin de grasimi sau o pizza calorica pentru ca este mai comod si nu ai timp sa gatesti ceva usor si sanatos, nu-i asa? Slab sau Gras te invata ce trebuie sa ai mereu in frigider pentru a continua dieta chiar si cand esti in criza de timp!

Lipsa de timp si comoditatea sunt doua dintre cele mai des intalnite obstacole in timpul unei diete si adesea te decizi sa intri intr-un fast food atunci cand iti dai seama ca nu vei reusi sa gatesti acasa ceva elaborat si dietetic. Partea buna este ca poti lua gustari rapide si sanatoase cu doar cateva alimente – asigura-te ca le ai la indemana in permanenta si urmeaza sfaturile noastre!

Ce alimente trebuie sa ai mereu in frigider

Fa-ti saptamanal o lista de cumparaturi si nu uita sa incluzi 10 alimente de baza pentru un meniu light, usor de pregatit si savurat.

  • Rosii

Poti manca aceste legume delicioase si sarace in calorii taiate feliute sau in diverse combinatii. Salata preferata a verii este cea din rosii si branza, eventual cu putin ulei de masline deasupra, pentru mai multa savoare.

  • Branza slaba

50 g de branza slaba de vaci au doar 37 de calorii, fiind unul dintre alimentele cele mai potrivite pentru dieta. Combina branza slaba cu bucatele de rosie si patrunjel proaspat sau, daca ti-e pofta de ceva dulce, cu o lingura de miere de albine.

  • Salata la punga (spalata si taiata)

Bineinteles, si salata din piata este foarte buna, insa cea la punga este gata spalata si taiata – tot ce ai de facut este sa o amesteci cu sare, o lingurita de ulei de masline sau de seminte crude si decojite si gata, ai o masa completa si sanatoasa!

  • Paste integrale

Poti manca paste integrale de 2-3 ori pe saptamana, intrucat contin multe fibre si sunt recomandate pentru o digestie excelenta. Fierbe-le si combina-le cu legume proaspete sau sos de rosii.

  • Sos de rosii (light, facut in casa sau cumparat)

Acest ingredient este esential in frigiderul tau plin cu mancare dietetica, pentru ca da gust imediat oricarui preparat culinar, de la omleta la ghiveci de legume congelate sau paste. Asigura-te ca sosul de rosii pe care il folosesti nu are alte adaosuri si este natural.

  • Sunca slaba (de Praga, de curcan)

Sunca slaba din piept de pui sau curcan poate fi un mic dejun usor si sanatos sau o gustare rapida, ca atare sau in combinatie cu alte alimente, precum maslinele.

  • Legume congelate mixte

Mixurile de legume congelate din supermarket sunt gustoase si le poti prepara in doar 15 minute. Cumpara combinatii simple, fara sosuri sau orez.

  • Morcovi

Ori de cate ori iti este foame, poti rontai cateva felii de morcov! Gustul dulce iti va potoli foamea, iar fibrele si betacarotenul pe care le contine sunt esentiale pentru sanatatea organismului tau. 100 g de morcovi au doar 42 de calorii.

  • Lactate degresate

Bea un pahar cu lapte degresat inainte de culcare sau cand te “roade” stomacul de foame, intrucat laptele actioneaza ca un pansament gastric si iti calmeaza imediat durerea. De asemenea, kefirul sau iaurtul degresat sunt alimente ce nu trebuie sa-ti lipseasca din frigider.

  • Chiftelute congelate de pui sau curcan

Pregateste mai multe chiftelute dietetice in weekend, congeleaza-le si gateste-le rapid atunci cand iti este foame. Le poti combina cu suc de rosii pentru o mancare gustoasa si rapida!

Legumele si alte alimente congelate isi pastreaza toate proprietatile nutritive, in ciuda conceptiei populare ca tot ce este congelat nu mai e atat de bun. Din contra, atunci cand le congelezi, alimentele isi pastreaza mai mult timp savoarea si le poti tine la congelator pana la 3 luni, spre deosebire de frigider, unde dupa cateva zile isi pierd prospetimea.

Raluca Mateescu

Disclaimer: Informatiile din acest articol apartin exclusiv autorului acestui material si redau o experienta personala in lupta cu kilogramele in plus. Orice recomandare medicala continuta de acest material are scop informativ.
Rezultatele nu sunt tipice, pot varia de la individ la individ si pot depinde de stilul de viata al fiecaruia, de starea de sanatate, dar si de alti factori.

Lasă un răspuns

Niciun comentariu