Slabeste rapid cu antrenamentele in circuit

Timp estimat de citire1 minut, 39 secunde

 Cum ti se pare ca suna un antrenament de doar 30 de minute, care iti antreneaza rapid toate grupele de muschi si combina partea cardio cu cea de forta? Cu siguranta, acest tip de antrenament pare ideal in secolul vitezei, cand toti vrem sa slabim repede, dar armonios si sa ne dezvoltam cat mai frumos musculatura in cel mai scurt timp posibil.

“Beneficiile antrenamentelor in circuit, in afara de timpul foarte scurt pe care il solicita, sunt nenumarate. In primul rand, se vine la sala fara programare, in intervalul 9-21 si se intra in circuit indiferent pe ce aparate si cate persoane sunt in circuit. Intotdeauna se lucreaza sub supravegherea instructorului, iar antrenamentul cardio se imbina cu cel de forta. Un lucru interesant in mod special pentru doamne este faptul ca se lucreaza cu aparate hidraulice, care nu reprezinta niciun fel de pericol, spre deosebire de cele cu greutati”, a declarat Emanuel Clonda, manager-ul salii de antrenamente in circuit FitCurves.

Practic, un astfel de antrenament se desfasoara intr-o sala mai mica sau mai mare, in care sunt dispuse in cerc sau aliniate diferite aparate de fitness, ce sunt intercalate cu saltelute de aerobic – in total, intre 9-15 statii de antrenament. Un trainer sau o voce inregistrata (caz in care exista si un antrenor pe care il poti consulta) te ghideaza de-a lungul antrenamentului si te indruma cu privire la pasii exacti pe care trebuie sa ii faci si cate minute sa petreci cu fiecare etapa.

Partea buna este ca nu vor exista clipe “moarte”, cum se poate intampla intr-o sala obisnuita de fitness, cand nu stii exact cu ce aparat sa continui. In cadrul unui antrenament de doar 30 de minute se consuma in jur de 500 de calorii, ceea ce demonstreaza cat de intense sunt antrenamentele in circuit pentru organism. Daca ai probleme de sanatate sau ai mai mult de 20 de kg peste greutatea recomandata, consulta medicul inainte de a incepe un program de antrenament intens!

Disclaimer: Informatiile din acest articol apartin exclusiv autorului acestui material si redau o experienta personala in lupta cu kilogramele in plus. Orice recomandare medicala continuta de acest material are scop informativ.
Rezultatele nu sunt tipice, pot varia de la individ la individ si pot depinde de stilul de viata al fiecaruia, de starea de sanatate, dar si de alti factori.

Lasă un răspuns

Niciun comentariu

Calculator IMC
Indice masa corporala
Inaltime (cm)
Greutate (kg)
Varsta
M F