Dieta cu kiwi te ajuta sa scapi de 5 kg in 2 saptamani!

Timp estimat de citire3 minute, 49 secunde

Bogat in vitamine si fibre, dar cu un continut caloric redus, kiwi este unul dintre fructele recomandate celor care isi doresc sa slabeasca usor si sanatos, fara a recurge la metode drastice, cu impact negativ asupra organismului.

De altfel, daca iti place gustul sau, afla ca te-ai putea inhama la o dieta cu kiwi, usor de urmat in orice anotimp, dar mai ales vara, cand ai la dispozitie si alti aliati pretiosi: varietatea de fructe si legume neaose din piete.

Kiwi, fructul exotic cu multiple beneficii

Ineditul fruct kiwi este o „comoara” pentru organismul uman, fiind ticsit cu o multitudine de minerale si vitamine, in contextul unui aport caloric redus. Fructul care asigura cea mai mare cantitate de substante nutritive din toate fructele importate, kiwi este bogat in vitamina C (continutul sau este mai ridicat decat al portocalelor), A, B6, E si K, cupru, potasiu, magneziu, calciu, fier, crom, acid folic, continand si carotenoizi (luteina, zeaxantina) si fibre. De asemenea, micile seminte negre ale fructului de kiwi contin, la randul lor, proteine, vitamine si minerale.

Un kiwi are circa 42 de calorii, 0,4 g de grasimi si circa 2,1 g de fibre. Partea buna este ca, multumita continutului de fibre, kiwi poate inlocui oricand un desert sau o gustare de peste zi atunci cand iti propui sa scapi de cateva kilograme in exces – mai exact, o portie de kiwi iti asigura o senzatie de satietate de lunga durata, comparativ cu deserturile/gustarile de tipul biscuitilor si al prajiturilor.

Ce presupune dieta cu kiwi

Dieta cu kiwi se adreseaza celor carora le place gustul acrisor al acestui fruct si care se pot inhama la cateva saptamani in care sa consume cantitati generoase de kiwi. De asemenea, pentru ca o astfel de dieta sa dea rezultatele scontate, este important sa elimini din meniu bauturile alcoolice si sucurile carbogazoase, alimentele tip fast food, cat si dulciurile, si sa incerci sa cresti nivelul de activitate fizica – poti profita de aceasta perioada pentru a te apuca de cursurile de dans pe care le-ai tot amanat, spre exemplu, sau poti opta pentru clasicul jogging, mersul pe role sau cu bicicleta etc.

Daca vrei sa urmezi o dieta cu kiwi ca la carte, afla ca preferabil ar fi sa nu o tii mai mult de doua saptamani, perioada in care vei reusi sa dai jos 4-5 kg. Ulterior, o poti repeta la fiecare doua luni, insa nu mai des de atat. Si nu uita: pentru ca rezultatele sale sa fie de durata, iar tu sa nu acumulezi surplusul ponderal de care ai scapat cu ajutorul acestei diete, introdu treptat produsele preferate in alimentatie, mizand intotdeauna pe regula de aur a moderatiei.

Exemple de meniuri in dieta cu kiwi

Ca sa iti faci o idee ce ar trebui sa consumi de-a lungul celor doua saptamani de dieta, iata exemple de meniuri pentru doua zile:

Ziua 1

  • Mic dejun: cateva fructe de kiwi, omleta, o felie de paine de secara, 1 pahar suc natural de fructe (nu din comert)
  • Gustare: 1 kiwi, cateva bucati de branza degresata
  • Pranz: 4 kiwi, o salata din 3 rosii, o felie de paine integrala, 300 g de peste slab gatit la abur
  • Cina: 1 portie de piept de pui la gratar, 1 ou fiert si o salata cu kiwi si alte fructe, dupa preferinta

Ziua 2

  • Mic dejun: 3 kiwi, 1 ou fiert, 1 cana de cafea/ceai neindulcit, 1 sandvici cu branza (paine integrala)
  • Gustare: 1 iaurt degresat cu fulgi de ovaz sau cateva bucati de branza degresata
  • Pranz: 5 kiwi, 250 g de piept de pui sau de curcan la gratar, salata de legume cu dressing light
  • Cina: 3 kiwi, cateva felii de branza degresata, ceai, apa sau suc natural de fructe

Cum adaugi kiwi in meniul tau zilnic

Poate deveni plictisitor sa consumi kiwi ca atare sau in traditionalele salate de fructe. Iata, deci, cateva alternative care iti pot folosi pentru a te infrupta din delicioasele fructe de kiwi si a te bucura, in acelasi timp, de beneficiile lor asupra sanatatii si siluetei:

  • Pregateste-ti un cocktail tropical din fructe de kiwi, ananas, mango, portocale si alte fructe exotice care-ti plac. Adauga, intr-o carafa, cateva bucatele din fiecare (citricele pot fi stoarse), apa plata sau minerala si cateva cuburi de gheata.
  • Daca vrei un desert dulce si hranitor, toarna putina miere peste cateva bucatele de kiwi.
  • Poti obtine o „inghetata” savuroasa naturala dand la congelator cateva felii de kiwi.
  • Adauga kiwi intr-o salata… altfel, gustoasa, satioasa si cu un numar limitat de calorii. Amesteca, intr-un bol, spanac proaspat, cateva felii de mar, merisoare uscate, nuci, branza feta si un kiwi taiat cubulete, plus un dressing light pe baza de lamaie sau otet.

 

Dana Saporan

Disclaimer: Informatiile din acest articol apartin exclusiv autorului acestui material si redau o experienta personala in lupta cu kilogramele in plus. Orice recomandare medicala continuta de acest material are scop informativ.
Rezultatele nu sunt tipice, pot varia de la individ la individ si pot depinde de stilul de viata al fiecaruia, de starea de sanatate, dar si de alti factori.

Lasă un răspuns

Niciun comentariu