Dieta Cambridge iti schimba radical silueta!

Timp estimat de citire2 minute, 12 secunde

Cauti o solutie radicala pentru schimbarea siluetei si chiar a vietii? Dieta Cambridge este un regim de slabit extrem, cu foarte putine calorii, de aceea nu este recomandata decat sub supraveghere medicala. Daca esti curios sa afli in ce consta dieta Cambridge, vei afla din acest articol!

Descopera cum se tine dieta Cambridge, un regim de slabit cu extrem de putine calorii si cu rezultate imediate!

Ce ai voie sa mananci in timpul dietei Cambridge?

Dieta Cambridge a fost creata in anii ’70 de dr. Alan Howard de la Universitatea Cambridge, ca o metoda rapida de slabire. Meniul dietei Cambridge este compus din doar 415-1500 de calorii in fiecare zi, in functie de cum iti este prescris de unul dintre consultantii pentru dieta Cambridge –  numarul caloriilor zilnice depinde de greutate, varsta, sex si alti factori.

Ceea ce poti manca depinde de cat de mult trebuie sa slabesti, insa la baza dietei stau produsele create special pentru aceasta dieta. Aceste produse contin carbohidrati, grasimi din proteine si fibre, precum si 30 de alti nutrienti.

Pentru cei ce doresc sa urmeze dieta Cambridge, exista shake-uri, supe instant, batoane si budinci cu diferite arome. Scopul acestor produse, conform creatorilor dietei Cambridge, este sa tina sub un control strict numarul zilnic al caloriilor consumate, insa acestea nu sunt sanatoase pe termen lung si sunt costisitoare.

Beneficiile si dezavantajele dietei Cambridge

Beneficiile dietei Cambridge sunt evidente: in primul rand, slabesti mult si repede, in functie de cat de mult ti-ai propus sa slabesti. Exista si un program de slabit pe termen lung, deci teoretic poti pierde oricat de multe kilograme. Dar haideti sa analizam impreuna dieta Cambridge!

Beneficii:

Majoritatea persoanelor care urmeaza astfel de diete extreme, cu foarte putine calorii, observa ca slabesc aproape “peste noapte”. Scaderea ponderala este dramatica si foarte rapida. Un alt avantaj al dietei Cambridge este ca produsele recomandate sunt echilibrate din punct de vedere nutritiv, asa ca sunt sanse relativ mari de a obtine vitaminele si mineralele de care ai nevoie – totusi, nu din alimente “reale”.

Dezavantaje:

Oricat ar parea de tentanta, dieta Cambridge are efecte secundare chiar din primele zile – respiratie neplacut mirositoare, senzatia de uscaciune a gurii, oboseala, ameteala, insomnie, greata si constipatie. Constipatia este cauzata de diminuarea consumului de carbohidrati si fibre. Cea mai grea dificila a dietei Cambridge este sa o urmezi pe termen lung, pentru ca nu ai voie sa consumi alimente obisnuite, iar dieta nu este una economica. Dieta Cambridge nu este o varianta potrivita pe termen lung, de aceea ar fi bine sa te orientezi catre diete mai sanatoase si mai echilibrate din toate punctele de vedere.

Disclaimer: Informatiile din acest articol apartin exclusiv autorului acestui material si redau o experienta personala in lupta cu kilogramele in plus. Orice recomandare medicala continuta de acest material are scop informativ.
Rezultatele nu sunt tipice, pot varia de la individ la individ si pot depinde de stilul de viata al fiecaruia, de starea de sanatate, dar si de alti factori.

Lasă un răspuns

Utilizam datele tale in scopul corespondentei si transmiterii de comentarii. Pentru a citi mai multe informatii apasa aici.

Sunt de acord cu politica de confidentialitate

Niciun comentariu

Calculator IMC
Indice masa corporala
Inaltime (cm)
Greutate (kg)
Varsta
M F
Politica de confidentialitate