Cele mai simple ponturi pentru a slabi fara sa simti ca esti la regim

Timp estimat de citire1 minut, 35 secunde

Slabitul fara dieta si fara sport este visul imposibil al oricarui gurmand comod. Se poate intampla sa pierzi rapid kilograme fara dieta din motive medicale sau din cauza stresului, insa, decat asa, mai bine vesel, sanatos si cu cateva kilograme in plus. Pentru cei care nu sunt dispusi sa apeleze la regimuri radicale, exista mici trucuri care ajuta, in timp, la pierderea catorva kilograme, cu eforturi minime.

Iata cinci solutii pentru a slabi aproape pe nesimtite! Chiar daca rezultatele nu sunt spectaculoase, riscul efectului Yo-Yo (ingrasarea de dupa un episod de slabire) este minim, pentru ca kilogramele se pierd lent, in timp.

Fa din apa un aliat

Multe dintre kilogramele in plus au drept cauza poftele subite: pofta de ceva dulce, pofta de o bautura carbogazoasa, de alune, de chipsuri… in general de alimente cu multe calorii si lipsite de substante nutritive, care nu fac decat sa mareasca stratul de grasime de pe abdomen sau alte zone predispuse. Nu e niciun pacat sa-ti satisfaci poftele din cand in cand, insa, daca o faci zilnic, sansele de a slabi sunt zero. Iar adevarul este ca e imposibil sa ai pofte mereu. Spune-i, mai degraba, alimentatie gresita, fara limite. Ca sa stii cand ti-e cu adevarat pofta de ceva, fa testul apei, in felul urmator: cand simti subit nevoia de a manca ciocolata, bea un pahar de apa in schimb. Vei vedea ca, de cele mai multe ori, pofta a scazut considerabil si-ti poti amana placerea pentru o alta zi.

Gustarile impiedica infometarea, nu le evita!

Mananca “regulamentar”, cinci mese pe zi: trei principale si doua gustari. In felul acesta, nu vei avea parte de momentele in care, pentru ca foamea e mare, iti umpli farfuria pana la refuz. Atunci cand s-a instalat deja senzatia de foame, energia si nivelul zaharului au ajuns la cote de avarie, asa ca tentatia de dulce si de mancare hipercalorica va fi greu de stapanit.

Disclaimer: Informatiile din acest articol apartin exclusiv autorului acestui material si redau o experienta personala in lupta cu kilogramele in plus. Orice recomandare medicala continuta de acest material are scop informativ.
Rezultatele nu sunt tipice, pot varia de la individ la individ si pot depinde de stilul de viata al fiecaruia, de starea de sanatate, dar si de alti factori.

Lasă un răspuns

Utilizam datele tale in scopul corespondentei si transmiterii de comentarii. Pentru a citi mai multe informatii apasa aici.

Sunt de acord cu politica de confidentialitate

Niciun comentariu

Politica de confidentialitate