Cele 4 etape ale unui automasaj de slabit eficient

Timp estimat de citire2 minute, 53 secunde

Atunci cand vine vorba de subtierea siluetei si combaterea celulitei, sportul si un plan alimentar bine pus la punct sunt in prima linie de atac. Sa nu uitam insa de masaj! Realizat ca la carte, acesta poate face adevarate minuni.

Imbunatateste elasticitatea si supletea pielii, ajuta la eliminarea excesului de fluide retinute in tesuturi si la scaderea in greutate si reduce in mod vizibil inesteticul aspect de coaja de portocala. Da, masajul chiar poate face toate aceste lucruri, iar tu te poti bucura de efecte grozave chiar daca nu-ti permiti sa mergi la salon. Poti avea parte de super sedinte de masaj la tine in baie. Nu trebuie decat sa te pui pe treaba si sa urmezi intocmai cele 4 etape descrise mai jos.

ETAPA 1: Presiune prin alunecare pe abdomen

Tehnica simpla si usor de deprins, presiunea prin alunecare este un fel de mangaiere energica. Se efectueaza printr-o manevra ampla de presiune sustinuta si alunecare a palmelor pe zona abdominala, perpendicular pe directia fibrelor musculare. Viteza de executie variaza in functie de efectul dorit: cu cat este mai rapid, cu atat este mai eficient.

EATPA 2: Palper-rouler pentru aripioare

Desi alintati „tortitele iubirii”, colaceii abdominali sau „aripioarele” nu se inscriu in idealul de frumusete. Ca sa scapi de ele, invata sa-ti faci palper-rouler. Este o tehnica ideala pentru zonele cu tesut adipos rebel, intrucat rupe aderentele si „stoarce” mecanic adipocitele de grasime. Concret, se prinde un pliu cutanat intre degetele mare, aratator si cel mijlociu, apoi se ruleaza prin deplasarea lenta a degetului mare. Rezulta un masaj in mini valuri.

Atentie! Uneori, tesutul adipos poate fi dificil de separat de stratul muscular. In acest caz, pielea trebuie prinsa intre degete si mentinuta ridicata pret de cateva secunde, apoi eliberata. Procedura se repeta pana cand stratul de grasime se desprinde usor si zona e pregatita pentru masajul propriu-zis.

ETAPA 3: Presiune prin alunecare pe coapse

De departe cele mai afectate parti ale corpului de celulita, coapsele trebuie masate viguros pentru a obtine uniformizarea suprafetei pielii. Cuprinde cu ambele maini piciorul in zona genunchiului si executa miscari ample de sus in jos, aplicand o presiune sustinuta, in special cu podul palmei. Miscarea de intoarcere este mai blanda, ca o alunecare. Tine minte, cu cat e mai energic masajul, cu atat mai bine.

Pentru a creste eficienta masajului, foloseste cu incredere lotiunile anticelulitice care au in componenta cafeina. Aceasta patrunde in adipocite, desface trigliceridele si favorizeaza eliberarea lipidelor in sange, de unde pot fi folosite pentru a fi transformate in energie.

ETAPA 4: Framantari pe fese

Sesiunea de masaj nu se incheie inainte de a lucra serios asupra posteriorului. Cum anume? Prin executarea unor miscari ritmice de comprimare cu o mana sau cu ambele, ondulatorii, asemanatoare cu framantarea aluatului. Poti recurge inclusiv la ciupituri, iar daca rezisti, te poti extinde cu aceasta tehnica si asupra colaceilor. Va accelera in mod considerabil procesul de diminuare a circumferintei taliei.

Cat de des trebuie sa te automasezi?

Pentru a culege roade, trebuie sa-ti faci timp si sa dedici masajului aproximativ o ora in fiecare zi, cel putin 5-6 zile consecutiv. In principiu, e bine sa aloci fiecarei etape descrise mai sus cate 15 pana la 20 minute. Ulterior, pentru mentinere, sunt recomandate cate 1-2 sesiuni de masaj pe saptamana.

Specialistii recomanda efectuarea masajului anticelulitic spre finalul zilei, pentru ca atunci are cea mai mare eficacitate. Pentru imbunatatiri majore, consuma multa apa si nu ezita sa bei ceaiuri din plante cu efect diuretic.

Natalia Talmacec

Disclaimer: Informatiile din acest articol apartin exclusiv autorului acestui material si redau o experienta personala in lupta cu kilogramele in plus. Orice recomandare medicala continuta de acest material are scop informativ.
Rezultatele nu sunt tipice, pot varia de la individ la individ si pot depinde de stilul de viata al fiecaruia, de starea de sanatate, dar si de alti factori.

Lasă un răspuns

Utilizam datele tale in scopul corespondentei si transmiterii de comentarii. Pentru a citi mai multe informatii apasa aici.

Sunt de acord cu politica de confidentialitate

Niciun comentariu

Calculator IMC
Indice masa corporala
Inaltime (cm)
Greutate (kg)
Varsta
M F
Politica de confidentialitate