Antrenament pentru triceps

Timp estimat de citire0 minute, 48 secunde

Tricepsul este un mușchi lung și voluminos, situat în partea posterioară a brațului. Se evidențiază imediat prin simpla extensie a brațului. Pentru un aspect tonifiat al brațelor, este foarte important să îți antrenezi intens mușchii triceps.

Mușchii triceps se tonifică relativ ușor prin flexia și extensia brațelor, folosind greutăți sau greutatea corpului. Flotările pof fi foarte utile din acest punct de vedere, ele implicând intens tricepșii. De asemenea, extensiile brațelor utilizând greutăți pot fi de mult ajutor.

Descoperă alături de Florin Prodana, instructor de aerobic și fitness, un scurt program eficient pentru tonifierea mușchilor triceps. Execută mișcările alături de Florin sau inspiră-te pentru a-ți crea propriul program de antrenament.

Vei începe cu o scurtă încălzire ce are rolul de a pregăti musculatura pentru efort, vei continua cu antrenamentul propriu-zis și vei încheia cu o sesiune de stretching. 3, 2, 1, Start!

Disclaimer: Informatiile din acest articol apartin exclusiv autorului acestui material si redau o experienta personala in lupta cu kilogramele in plus. Orice recomandare medicala continuta de acest material are scop informativ.
Rezultatele nu sunt tipice, pot varia de la individ la individ si pot depinde de stilul de viata al fiecaruia, de starea de sanatate, dar si de alti factori.

Lasă un răspuns

Utilizam datele tale in scopul corespondentei si transmiterii de comentarii. Pentru a citi mai multe informatii apasa aici.

Sunt de acord cu politica de confidentialitate

Niciun comentariu

Politica de confidentialitate