Antrenament functional pentru umeri, trapez, oblici abdominali si fesieri

Timp estimat de citire0 minute, 38 secunde

Acest antrenamemt are ca obiectiv, pe langa imbunatatirea tonusului muscular, si imbunatatirea mobilitatii. Se bazeaza pe exercitii variate, executate cu propria greutate corporala. Repetate in timp vei ajunge sa iti imbunatatesti simtitor forta, flexibilitatea si echilibrul.

Exercitiile din cadrul acestui antrenament pun accent pe grupele musculare din partea superioara a corpului, umeri si trapez, continuand cu tonifierea oblicilor abdominali prin miscari de torsiune, urmat de ridicari ale membrelor inferioare ce ajuta la tonifoerea fesierilor. Exercitiul pentru tonifirea fesierilor este executat de aceasta data din picioare, pozitia aceasta necesitand un control bun pe executia miscarii, cat si concentrare mare pentru mentinerea echilibrului.

Acest tip de antrenament solicita intregul corp si se claseaza in zona medie ca si consum caloric, dar cu eficienta mare pe partea de tonifiere. 3,2,1 Start!

Disclaimer: Informatiile din acest articol apartin exclusiv autorului acestui material si redau o experienta personala in lupta cu kilogramele in plus. Orice recomandare medicala continuta de acest material are scop informativ.
Rezultatele nu sunt tipice, pot varia de la individ la individ si pot depinde de stilul de viata al fiecaruia, de starea de sanatate, dar si de alti factori.

Lasă un răspuns

Utilizam datele tale in scopul corespondentei si transmiterii de comentarii. Pentru a citi mai multe informatii apasa aici.

Sunt de acord cu politica de confidentialitate

Niciun comentariu

Politica de confidentialitate