Amazon lansează Halo, o brățară de fitness fără ecran
Gigantul Amazon atacă piața gadgeturilor pentru fitness lansând un produs inedit: brățara Halo. Brățara nu are display și se vrea un concurent serios pentru deja consacratele Apple, Samsung sau FitBit.
21.09.2020
Timp estimat de citire:
0 minute, 48 secundeBrățara monitorizează activitatea fizică, somnul, măsoară pulsul, procentul de grăsime corporală, temperatura sau starea de spirit. Pentru cea din urmă caracteristică, brățara “ascultă” vocea utilizatorului, detectând modificările de ton. Procentul de grăsime corporală este evaluat utilizând camera telefonului. Amazon susține că aceste date nu vor fi stocate. Alte caracteristici importante ale brățării sunt rezistența la apă și durata de viață a bateriei, de 7 zile. Prețul brățării este de 99,99 de dolari, iar abonamentul pentru aplicație va costa 4 dolari pe lună.
Piața dispozitivelor de fitness este destul de aglomerată și dinamică. Brandurile mari, de mult consacrate, au parte de concurență serioasă din partea produselor chinezești de la companiile Huawei sau Xiaomi.
Sursa: Reuters.com
STUDIU: Renunțarea la fumat chiar și la 75 de ani crește speranța de viață
10.10.2024
Catena, sponsor al turneelor Concord Iaşi Open ATP Challenger 100 şi UniCredit Iaşi Open WTA 250
11.07.2024