5 exercitii care iti tonifica bratele

Timp estimat de citire2 minute, 11 secunde

Bratele cu musculatura tonica si fara pic de grasime sunt rezultatul muncii sustinute in sala de fitness, alaturi de un antrenor experimentat, insa, daca esti o persoana ambitioasa si disciplinata, le poti obtine cu un pic de efort si la tine acasa. Slab sau Gras iti prezinta 5 exercitii esentiale pentru tonifierea bratelor!

Daca nu esti multumit de aspectul bratelor tale, a venit momentul sa faci ceva! Poti incepe cu o dieta echilibrata, in care sa incluzi fibre si proteine, dupa care decide-te sa adopti un program de antrenament care sa contina cel putin 3 exercitii pentru brate. La inceput, daca nu este altfel mentionat, repeta fiecare exercitiu in 2 seturi de cate 10, fara sa-ti fortezi organismul. In timp, vei putea sa executi exercitiile de mai multe ori, insa pentru inceput ai rabdare, mai ales daca nu ai o conditie fizica excelenta.

Un proverb chinezesc spune asa: “Orice calatorie incepe cu un singur pas”, asa ca mobilizeaza-te si pune-te pe treaba, punand in practica sfaturile oferite de noi!

1. Ia o minge obisnuita, stai in genunchi si apleaca-ti soldul in fata. Lasa-ti corpul in jos, apasand pe minge si ridica-te, inspirand atunci cand te lasi in jos si expirand atunci cand te ridici. Incearca sa repeti exercitiul de 15 ori.

2. Pentru acest exercitiu ai nevoie de o gantera mica. Stai in genunchi si sprijina-te si in maini, cu spatele drept. Tine greutatea in mana dreapta si intinde in spate piciorul stang. Flexeaza mana dreapta, apoi intinde-o in spate, cat de mult poti, revenind la pozitia initiala. Repeta si executa aceeasi miscare cu mana stanga, intinzand in spate piciorul drept.

3. Pentru acest exercitiu ai nevoie de un scaun (orice scaun stabil ai la indemana). Aseaza-te pe marginea scaunului, pune palmele pe scaun, cu varfurile degetelor in fata. Sprijinindu-te in palme, cu genunchii indoiti, muta-ti bazinul in fata. Imaginandu-ti ca ai in spate un perete, stai drept si lasa-te in jos, apoi revino la pozitia initiala.
Pentru ultimele doua exercitii ai nevoie de doua greutati mici, de 2-3 kilograme, care sunt potrivite pentru majoritatea antrenamentelor cu greutati pentru incepatori.

4. Intinde-te pe jos, cu picioarele departate si genunchii indoiti, tinand greutatile in mana si intizand bratele deasupra pieptului. Desfa bratele bine intinse si lasa-le in jos, apoi ridica-le din nou deasupra pieptului. Repeta de 15 ori.

5. Ia o singura greutate si tine-o pe orizontala, cu causul ambelor palme stranse. Intinde-te pe jos si ridica bratele, bine intinse, deasupra pieptului. Lasa bratele in jos, deasupra capului, apoi revino la pozitia initiala, asigurandu-te ca bratele sunt intinse in tot acest timp si ca nu iti ridici umerii de la sol.

Raluca Mateescu
Sursa video & foto: Youtube.com

Disclaimer: Informatiile din acest articol apartin exclusiv autorului acestui material si redau o experienta personala in lupta cu kilogramele in plus. Orice recomandare medicala continuta de acest material are scop informativ.
Rezultatele nu sunt tipice, pot varia de la individ la individ si pot depinde de stilul de viata al fiecaruia, de starea de sanatate, dar si de alti factori.

Lasă un răspuns

Niciun comentariu