10 metode distractive de a face sport vara

Timp estimat de citire2 minute, 57 secunde

Cum mai avem la dispozitie o luna intreaga pentru a ne bucura de soare si de zilele lungi, Slab sau Gras iti ofera 10 idei de a face sport pe vreme calduroasa, asezonate cu un strop de distractie si voie buna. Invita-ti prietenii si pregateste-te sa slabesti si sa te simti grozav, in acelasi timp!

1. Inot

Inotul se afla pe locul 1 in topul celor mai distractive sporturi de vara! In plus, este racoritor si revigorant, iar o zi petrecuta la piscina in compania familiei si a prietenilor nu doar te relaxeaza, dar te ajuta sa arzi o multime de calorii.

Calorii consumate intr-o ora: 470

2. Tenis

Jucat cu inca o persoana sau la dublu, tenisul este un sport cat se poate de solicitant din punct de vedere fizic si totusi foarte placut. Cumpara sau inchiriaza o racheta de tenis, cauta un teren amenajat si pune-ti muschii in miscare!

Calorii consumate intr-o ora: 540

3. Ciclism

Plimbarile cu bicicleta te ajuta sa pedalezi in ritm rapid catre obiectivul tau: SLABITUL. Partea buna este ca totul se poate transforma intr-o ora de buna-dispozitie, invitandu-ti prietenii sa ti se alature! In majoritatea oraselor mari poti inchiria o bicicleta din punctele special amenajate, uneori chiar fara sa te coste nimic.

Calorii consumate intr-o ora: 450

4. Drumetie

Ce poate fi mai grozav decat sa te plimbi in natura, in mijlocul padurilor inverzite, cand in orase caldura topeste si asfaltul? Asigura-te ca ai echipament solid si un ghid sau o persoana avizata alaturi de tine si porneste intr-o aventura… montana!

Calorii consumate intr-o ora: 460

5. Vaslit

Daca te-ai gandit ca plimbarile cu barca pe un lac din oras sau din afara orasului sunt cam plictisitoare, afla ca te pot ajuta sa arzi calorii si sa te distrezi de minune! Ia-ti de mana o prietena si vasliti pe rand – va veti tonifia muschii bratelor si va va ajuta sa va indreptati spatele, mai ales daca aveti o munca sedentara.

Calorii consumate intr-o ora: 340

6. Echitatie

Caii sunt animale foarte prietenoase, iar o ora de echitatie intr-un loc mirific iti va reincarca bateriile si nu numai, ci chiar te ajuta sa-ti tonifiezi musculatura coapselor! O ora de echitatie porneste de la 60 de lei, insa se poate dovedi foarte distractiva si eficienta in slabit.

Calorii consumate intr-o ora: 270

7. Volei pe plaja

Parca desprins din filmele americane, voleiul pe plaja este, totusi, un sport solicitant si te poate ajuta sa dai jos din grasimea depusa pe talie, solduri si abdomen. “Inarmeaza-te” cu o minge usoara si un fileu (dar nu este obligatoriu) si cheama-ti vecinii de cearsaf la o portie de distractie!

Calorii consumate intr-o ora: 540

8. Gradinarit

Daca bunica ta are nevoie de putin ajutor in gradina, ofera-i-l fara sa stai pe ganduri! Poate ca nu este grozav sa-ti murdaresti mainile, dar beneficiile pentru sanatate sunt evidente: arzi calorii, iti tonifiezi musculatura bratelor si picioarelor si iti oxigenezi creierul.

Calorii consumate intr-o ora: 300

9. Golf

Destul de costisitor, golful este un sport relaxant si de socializare; daca vrei sa trisezi si sa continui sa arzi ceva calorii, incearca sa mergi pe un teren de mini-golf, mult mai accesibil si poate chiar mai distractiv. Musculatura bratelor si a umerilor va fi super tonifiata!

Calorii consumate intr-o ora: 290

10. Plimbare in aer liber

Chiar daca nu este un sport in adevaratul sens al cuvantului, plimbarea este de preferat sedentarismului si te ajuta sa-ti lucrezi muschii gambelor si coapselor. Invita-ti prietenii la o plimbare in parc si mergeti in pas rapid, pentru a profita din plin de beneficiile miscarii si a arde cat mai multe calorii.

Calorii consumate intr-o ora: 230

Raluca Mateescu

Disclaimer: Informatiile din acest articol apartin exclusiv autorului acestui material si redau o experienta personala in lupta cu kilogramele in plus. Orice recomandare medicala continuta de acest material are scop informativ.
Rezultatele nu sunt tipice, pot varia de la individ la individ si pot depinde de stilul de viata al fiecaruia, de starea de sanatate, dar si de alti factori.

Lasă un răspuns

Niciun comentariu