Top 7 alimente care combat celulita

Timp estimat de citire3 minute, 57 secunde

Fie ca ai multe kilograme in plus sau chiar deloc, celulita isi poate face aparitia pe pielea ta si este dificil (insa nu imposibil!) sa o elimini. De ce nu tine cont celulita de numarul de kilograme? Pentru ca aceasta reprezinta o acumulare de toxine, exces de apa si grasimi, cauzate, cel mai adesea, de un stil de viata complet nesanatos. Sunt, insa, alimente ce sustin eliminarea toxinelor si a depozitelor de grasime ce confera pielii aspectul de coaja de portocala. Haideti sa le descoperim impreuna!

Afla si tu care sunt cele 7 alimente-minune in lupta cu celulita!

Regulile alimentatiei care te scapa de celulita:

  • Nu combina proteinele si carbohidratii la aceeasi masa! Acest obicei incetineste digestia proteinelor si poate duce la aparitia depozitelor inestetice de grasimi, apa si toxine – intr-un cuvant, celulita. Asta inseamna ca este recomandat sa mananci orez sau cartofi cu legume la o masa si carne, peste sau oua cu legume – la alta masa.
  • Mesteca bine fiecare bucatica. Atunci cand mesteci bine, pana transformi mancarea intr-o pasta, digestia se face mai usor, iar corpul poate elimina toxinele in mod natural.
  • Bea 8 pahare mari cu apa in fiecare zi. Daca adaugi si cateva picaturi de suc proaspat de lamaie in apa plata, vei obtine o bautura hidratanta, ce te ajuta sa scapi de toxine.
  • Consuma mai multe alimente proaspete. Fructele si legumele crude sunt de baza într-o alimentatie sanatoasa, ce sprijina silueta armonioasa si formele fine. Umple-ti farfuria in proportie de trei sferturi cu legume crude sau preparate usor!
  • Scapa de obiceiurile nocive. Daca fumezi, mananci alimente cu multe grasimi saturate, carbohidrați rafinati (paste albe, faina alba, paine alba, orez alb), exagerezi cu consumul de lactate sau de produse pe bază de grau sau consumi prea multa sare, organismul tau are o capacitate diminuata de a elimina toxinele ce cauzeaza celulita.

1. Somon

Daca iti asiguri un aport echilibrat de acizi grasi Omega 3 in fiecare zi, vei avea un apetit mai mic, iar tesuturile tale nu vor mai fi la fel de inflamate. Somonul, in special cel salbatic, este o sursa excelenta de acizi grasi Omega 3 cu efect antioxidant, ce ajuta organismul sa elimine celulele grase, susține dr. Joshua Zeichner de la Spitalul Mt. Sinai din New York. Chiar daca este bogat in grasimi (bune!), somonul are un indice glicemic moderat, ce nu iti influenteaza in mod semnificativ nivelul insulinei din organism. Somonul este un aliment caloric, asa ca este bine sa te limitezi la a-l consuma o data pe saptamana.

Incearca si un quiche cu somon, dovlecel si faina integrala de la Candy Cat!

2. Broccoli

Broccoli este o adevarata vedeta in randul legumelor! Fiecare buchetel de broccoli contine un adevarat cocktail de vitamine, antioxidanti, fibre si minerale, totul cu putine calorii. 100 g de broccoli iti oferă 135% din doza zilnica recomandata de vitamina C si, in plus, este bogat in acid alfa-lipoic, ce previne intarirea colagenului din organism si transformarea acestuia in celulita. Poti consuma broccoli de 3-4 ori pe saptamana sau chiar mai mult!

3. Fructe de padure

Fructele de padure, in special murele si afinele, stimuleaza productia de colagen, ceea ce imbunatateste aspectul si tonusul pielii. In plus, sunt surse excelente de antioxidanti, ce elimina grasimea din tesuturi. Primavara este sezonul fructelor de padure, asa ca profita de beneficiile lor nutritive in fiecare zi!

4. Otet de mere

Otetul de mere este excelent pentru eliminarea apei in exces si, in acelasi timp, reduce balonarea si aspectul de coaja de portocala al pielii. Chiar daca o reteta de slabit mai veche pretindea ca vei da jos kilogramele in plus daca bei otet de mere diluat cu apa, este mai eficient ca, pe termen lung, să consumi mai multe salate in care pui otet de mere in loc de cel din vin.

5. Sparanghel

Stiai ca sunt vedete care, inainte de a-si face aparitia pe covorul rosu, urmeaza o dieta bazata in mare parte pe sparanghel? De exemplu, simpatica Jennifer Lawrence scapa rapid de retentia de apa cu ajutorul ceaiului de papadie si al sparanghelului, un diuretic natural ce te ajuta sa elimini toxinele.

6. Piper cayenne

Presara pudra de piper cayenne cu incredere peste carne sau legume: acest condiment picant iti poate accelera metabolismul cu pana la 25% timp de trei ore dupa ce-l consumi! Astfel, corpul tau arde mai multe calorii, iar tu te bucuri o circulatie sanguina mai buna, ce te ajuta sa reduci depozitele de grasime.

7. Grepfrut rosu

Asigura-te ca incluzi in meniul tau cate un grepfrut rosu din cand in cand! Acest fruct aromat contine bioflavonoide cu efect pozitiv asupra circulatiei sanguine, dar si asupra metabolismului celular. Consuma grepfrut ca atare sau ca adaos in salate – confera o aroma exotica, un gust mai bun si o adevarata infuzie de vitamine si minerale!

Raluca Baciu

 

Disclaimer: Informatiile din acest articol apartin exclusiv autorului acestui material si redau o experienta personala in lupta cu kilogramele in plus. Orice recomandare medicala continuta de acest material are scop informativ.
Rezultatele nu sunt tipice, pot varia de la individ la individ si pot depinde de stilul de viata al fiecaruia, de starea de sanatate, dar si de alti factori.

Lasă un răspuns

Utilizam datele tale in scopul corespondentei si transmiterii de comentarii. Pentru a citi mai multe informatii apasa aici.

Sunt de acord cu politica de confidentialitate

Niciun comentariu

Calculator IMC
Indice masa corporala
Inaltime (cm)
Greutate (kg)
Varsta
M F
Politica de confidentialitate