Slimming World, un mod de a slabi cu prajituri si fripturi!

Timp estimat de citire3 minute, 20 secunde

„Gusta diferenta!” este motto-ul fondatorilor Slimming World. Interesant, nu? Vorbim de un regim alimentar ce promite multe kilograme in minus fara infometare, fara cenzurarea nici macar a unui aliment si consumarea portiilor dupa pofta inimii! Suna utopic, insa nu este! Exista persoane care au slabit si 70 de kilograme cu Slimming World!

Afla mai multe despre dieta Slimming World, care a ajuta zeci de mii de oameni din lumea intreaga sa piarda in greutate!

Slimming World nu este un concept care a aparut peste noapte. Totul a luat nastere in 1969 in Marea Britanie, iar in zilele noastre are sute de mii de adepti ce au urmat programul de slabit SW si au avut rezultate spectaculoase. Slimmg World nu este despre numararea caloriilor, interzicerea anumitor alimente, portionarea meselor sau infometare, ci despre optimizarea mancarii. Adica ai voie sa mananci orice, de la carne de pui, vita, peste la paste, lapte, oua, cereale, legume, fructe, cartofi prajiti, fripturi sau tocanite, alimente dezastru pentru multe alte diete! Nu si aici! Cum asa?

Totul consta in stilul de gatit

Cartofii prajiti cu se pregatesc in baie de ulei, ci la cuptor, printr-o tehnica speciala, fripturile nu sunt facute la tigaie ci pe gratar, tocanitele contin rosii proaspete, si nu sosuri grele etc. Ca si alimente „pacatoase” sunt produsele fast-food si cele de patiserie, sosurile, snack-urile din comert, ciocolata si vinul. Adeptii dietei pot „pacatui” o data pe luna. Conceptul de slow food este cheia succesului Slimming World.

Meniu pentru o saptamana

Luni

Mic dejun regesc: o portocala, ciuperci, rosii si vinete la gratar, ou fiert si o paine integrala

Pranz: Bastonase de legume crude, friptura de vita la gratar, sortimente de branzeturi

Cina: O placinta cu morcov, mazare, spanac si branza la cuptor si un iaurt cu o lingurita de miere si zmeura proaspata

Marti

Mic dejun: terci de fructe. Intr-un bol, amesteca 250 ml lapte de capra cu 35 g ovaz, o banana cubulete si 2 caise cubulete

Pranz: Un cartof mare copt, despicat la mijloc si umplut cu cascaval de capra si sos de rosii proaspete. Apoi, ca si desert, mere proaspete cu nuci si miere

Cina: paste bolognese! Peste pastele fierte al-dente, se toarna un sos facut in casa din carne tocata de vita, ceapa, morcov, telina, rosii proaspete, usturoi, sare, oregano si piper.

Miercuri

Mic dejun: un castron plin cu iaurt de bivolita, fulgi de ovaz si capsuni!

Pranz: salata de ton cu porumb, ceapa rosie si fasii de parmezan

Cina: 2 cartofi medii prajiti (de fapt la cuptor pe hartie de copt) cu salata de castraveti si sos de mustar

Joi

 Mic dejun: omleta din doua oua cu rosii cherry si bacon

Pranz: Supa crema din orice leguma, de la broccoli la morcov sau cartof, plus frigarui din carne de pui cu legume

Cina: Bruschete cu diverse sortimente de branza la cuptor

Vineri

Mic dejun: Un pahar cu lapte acompaniat de chec sau alt sortiment de prajitura facuta in casa

Pranz: mancarica de fasole, de mazare, ghiveci, tocanite, la alegere

Cina: Peste la cuptor cu garnitura de ciuperci

Sambata

Mic dejun: Urda sau mozzarela cu rosii si paine prajita

Pranz: Friptura la cuptor impanata cu usturoi, cu garnitura de legume trase la wok

Cina: Regal arabesc cu lipie, hummus, salata tabboulesh cu patrunjel, sos tahini, branza coapta

Duminica

Mic dejun: 2 oua fierte tari, cu sos de branza si castraveti si ardei gras

Pranz:  ciorba de orice fel si o friptura de curcan la cuptor

Cina: salata de cruditati cu maioneza facuta in casa

Asadar, am aflat secretul! Acesta este slow-food! Adica mancare gatita in casa, ca pe vremea bunicii, cand se consuma orice, dar nu existau produsele fast-food, chips-urile, mancarea congelata si toate alimentele doldora de chimicale, E-uri si hormoni din ziua de azi. In dieta Slimming World se consuma doar dulciuri ce se pregatesc acasa, dupa retete traditionale, miscarea este recomandata, de la aerobic la facut curatenie prin casa ori gradinarit, iar rezultatele sunt garantate! O dovedesc mii de oameni!

Vanessa Stefan

Disclaimer: Informatiile din acest articol apartin exclusiv autorului acestui material si redau o experienta personala in lupta cu kilogramele in plus. Orice recomandare medicala continuta de acest material are scop informativ.
Rezultatele nu sunt tipice, pot varia de la individ la individ si pot depinde de stilul de viata al fiecaruia, de starea de sanatate, dar si de alti factori.

Lasă un răspuns

Utilizam datele tale in scopul corespondentei si transmiterii de comentarii. Pentru a citi mai multe informatii apasa aici.

Sunt de acord cu politica de confidentialitate

Niciun comentariu

Calculator IMC
Indice masa corporala
Inaltime (cm)
Greutate (kg)
Varsta
M F
Politica de confidentialitate