Scapa de 4 kg in 5 zile cu dieta cu cartofi!

Timp estimat de citire2 minute, 2 secunde

Dieta cu cartofi fierti si lactate este o dieta usor de urmat si cu rezultate rapide: vei reusi sa slabesti in jur de un kilogram pe zi! Dieta cu cartofi se poate urma pana la 5 zile, timp in care poti da jos pana la 4 kilograme. Incearc-o si tu pentru a slabi rapid!

Descopera in ce consta dieta cu cartofi si cum poti slabi usor in doar 5 zile!

Cartoful, un aliment benefic pentru sanatate

Dieta cu cartofi mizeaza pe faptul ca acest aliment este unul bun pentru sanatate. Cartoful fiert in coaja este o sursa excelenta de vitamine: contine vitaminele B, C, potasiu si fibre esentiale pentru o digestie buna. Daca nu este consumat in exces, cartoful poate fi inclus si in meniul tau obisnuit, insa conteaza foarte mult modul de preparare. Cartofii prajiti contin foarte multe calorii si grasimi, in timp ce cartofii fierti in coaja sunt mai usor de digerat si mai dietetici.

 

Regulile dietei cu cartofi

Iata ce reguli trebuie sa urmezi in cele cinci zile din dieta cu cartofi:

  • Consuma zilnic cartofi fierti, asezonati cu condimente dupa gust: menta, chimen, boia de ardei iute, marar sau patrunjel proaspat tocat, rozmarin, usturoi tocat.
  • Bea zilnic doi litri de apa si ceai din plante, in special diuretice – precum urzica sau papadie.
  • Dupa ce termini dieta, nu reveni brusc la alimentatia obisnuita, ci treptat, pentru a evita efectul yoyo.

 

Meniu complet pentru dieta cu cartofi

Ziua 1

Mic dejun: cafea sau ceai fara zahar, 25 grame de telemea, un cartof fiert

Pranz: un bol cu supa de cartofi, salata verde cu o lingurita de ulei de masline si suc proaspat de lamaie

Cina: doi cartofi fierti, un ou fiert tare

Ziua a 2-a

Mic dejun: cafea sau ceai fara zahar, 10 linguri de cartofi pasati cu iaurt

Pranz: doi cartofi fierti, 200 g de peste la gratar

Cina: un bol cu supa de cartofi

Ziua a 3-a

Mic dejun: cafea sau ceai fara zahar, doi cartofi fierti, un iaurt cu 0% grasimi

Pranz: doi cartofi fierti, un ou fiert tare, salata verde

Cina: doi cartofi fierti, un iaurt cu 0% grasimi

Ziua a 4-a

Mic dejun: cafea sau ceai fara zahar, doi cartofi fierti, un ou fiert

Pranz: 100 grame de carne slaba fiarta, o salata verde

Cina: doi cartofi fierti, un iaurt cu 0% grasimi

Ziua a 5-a

Mic dejun: cafea sau ceai fara zahar, o banana, un cartof fiert

Pranz: salata verde, doi cartofi fierti

Cina: cartofi fierti, doua ciuperci la gratar

Disclaimer: Informatiile din acest articol apartin exclusiv autorului acestui material si redau o experienta personala in lupta cu kilogramele in plus. Orice recomandare medicala continuta de acest material are scop informativ.
Rezultatele nu sunt tipice, pot varia de la individ la individ si pot depinde de stilul de viata al fiecaruia, de starea de sanatate, dar si de alti factori.

Lasă un răspuns

Utilizam datele tale in scopul corespondentei si transmiterii de comentarii. Pentru a citi mai multe informatii apasa aici.

Sunt de acord cu politica de confidentialitate

Niciun comentariu

Calculator IMC
Indice masa corporala
Inaltime (cm)
Greutate (kg)
Varsta
M F
Politica de confidentialitate