Pui cu spanac si citrice

Timp estimat de citire1 minut, 35 secunde

Pieptul de pui este deosebit de versatil, poate fi gatit in o mie de feluri. Iata o reteta care il asociaza cu ingrediente sanatoase, care adauga valoare nutritiva si plus de gust. Este o reteta potrivita pentru un pranz satios care iti va da energie.

Ingrediente

  • 400 grame piept de pui
  • 400 grame frunze de spanac-
  • 20 grame unt
  • Coaja de lamaie rasa
  • Cimbru
  • Praf de ardei iute
  • Suc de lamiae
  • Suc de portocale
  • Un catel de usturoi
  • Sare
  • Piper
  • Ulei de masline

Mod de preparare

Intr-un bol se amesteca coaja de lamaie, cimbrul tocat, praful de ardei iute, usturoiul tocat cu putin suc de lamaie si de portocala pana se omogenizeaza. Se adauga sare dupa gust.

Intr-o tigaie se pune untul la topit, iar apoi se adauga frunzele de spanac care se calesc cam 10 minute impreuna cu putin usturoi.

Puiul se taie fasii si se amesteca cu pasta creata si se pune la cuptor pana cand se rumeneste.

Dupa ce spanacul si pieptul de pui sunt gata se asaza pe o farfurie si se stropesc putin cu ulei de masline.

Beneficii

Carnea este principala sursa alimentara de proteine. Aceasta contine aminoacizi, vitamine B, vitamina D, zinc, fier, seleniu, fosfor. Fosforul ajuta la mentinerea sanatatii dintilor si oaselor, a sistemului nervos central si functionarea eficienta a rinichilor. Carnea de pui are un nivel scazut de grasime, fiind ideala in orice dieta.

Spanacul este bogat in vitaminele B1, B2, B6, B9, C, E si K. Contine caroten, proteine, lipide, fier, precum si o substanta specifica, spinacina. Datorita faptului ca ajuta organismul la eliminarea toxinelor, spanacul este recomandat in orice moment. Totodata, spanacul ajuta la intarirea sistemului imunitar, la imbunatatirea vederii, la asigurarea unei presiuni sanatoase a sangelui sau la prevenirea cataractei ori a bolilor de inima.

Pe langa savoare, usturoiul te poate ajuta la reducerea grasimii din corp si chiar sa slabesti. Contine vitamina C, B6 si are un efect antiinflamator.

Marius Vasilescu

Disclaimer: Informatiile din acest articol apartin exclusiv autorului acestui material si redau o experienta personala in lupta cu kilogramele in plus. Orice recomandare medicala continuta de acest material are scop informativ.
Rezultatele nu sunt tipice, pot varia de la individ la individ si pot depinde de stilul de viata al fiecaruia, de starea de sanatate, dar si de alti factori.

Lasă un răspuns

Utilizam datele tale in scopul corespondentei si transmiterii de comentarii. Pentru a citi mai multe informatii apasa aici.

Sunt de acord cu politica de confidentialitate

Niciun comentariu

Articole recomandate

Calculator IMC
Indice masa corporala
Inaltime (cm)
Greutate (kg)
Varsta
M F
Politica de confidentialitate