Program tip circuit pentru abdomen

Timp estimat de citire0 minute, 41 secunde

O musculatură abdominală dezvoltată aduce beneficii întregului corp, nu doar în plan estetic. Se știe de mult că “burtica” și “colăceii abdominali” nu sunt deloc sănătoase, predispun la diabet și boli cardiovasculare. Totodată, un abdomen tonifiat va avea un efect de susținere a coloanei vertebrale, reducând durerile lombare și îmbunătățind postura.

Acest program de intensitate ridicată te poate ajuta să îți tonifici mușchii abdominali destul de repede. Însă, dacă îți dorești faimosul six pack, va trebui să faci schimbări serioase în alimentație, în sensul unei diete cu alimente de calitate și puține calorii.

Descoperă o serie de exerciții foarte utile alături de Florin Prodana, instructor de aerobic și fitness. Execută-le alături de Florin sau inspiră-te pentru a-ți crea propriul program. 3, 2, 1 Start!

Disclaimer: Informatiile din acest articol apartin exclusiv autorului acestui material si redau o experienta personala in lupta cu kilogramele in plus. Orice recomandare medicala continuta de acest material are scop informativ.
Rezultatele nu sunt tipice, pot varia de la individ la individ si pot depinde de stilul de viata al fiecaruia, de starea de sanatate, dar si de alti factori.

Lasă un răspuns

Utilizam datele tale in scopul corespondentei si transmiterii de comentarii. Pentru a citi mai multe informatii apasa aici.

Sunt de acord cu politica de confidentialitate

Niciun comentariu

Politica de confidentialitate