Personal Trainer: Exercițiu pentru fesieri cu banda elastică

Timp estimat de citire0 minute, 39 secunde

Benzile elastice se folosesc de mult timp în antrenamentele de fitness cu scopul de a diversifica exercițiile. Sunt accesorii pe cât de simple, pe atât de eficiente. Practic, cu ajutorul unei benzi elastice, poți antrena musculatura membrelor inferioare și superioare, umerii, pectoralii, spatele.

De data aceasta, folosindu-ne de o bandă elastică, vom realiza un exercițiu foarte eficient pentru musculatura fesierilor. Tonifierea acestor mușchi aduce, pe lângă un aspect fizic plăcut și reducerea celulitei, o mai bună susținere a trunchiului și îmbunătățirea echilibrului.

Descoperă un exercițiu-minune pentru fesieri alături de Florin Prodana, instructor de aerobic și fitness. Execută mișcările alături de el sau inspiră-te pentru a-ți crea propriul program de antrenament. 3,2,1 Start!

 

Disclaimer: Informatiile din acest articol apartin exclusiv autorului acestui material si redau o experienta personala in lupta cu kilogramele in plus. Orice recomandare medicala continuta de acest material are scop informativ.
Rezultatele nu sunt tipice, pot varia de la individ la individ si pot depinde de stilul de viata al fiecaruia, de starea de sanatate, dar si de alti factori.

Lasă un răspuns

Utilizam datele tale in scopul corespondentei si transmiterii de comentarii. Pentru a citi mai multe informatii apasa aici.

Sunt de acord cu politica de confidentialitate

Niciun comentariu

Politica de confidentialitate