Exerciții pentru tonifierea fesierilor

Timp estimat de citire0 minute, 50 secunde

Exercițiile pentru fesieri se numără printre preferatele doamnelor, fiind printre cele mai solicitate în cadrul claselor de la sălile de fitness. Din punct de vedere anatomic fesierii sunt alcătuiți din 3 mușchi principali: fesierul mare, fesierul mijlociu și fesierul mic.

Ca o curiozitate, fesierul mare (lat. gluteus maximus) este cel mai voluminos mușchi al corpului uman și are rolul de a realiza extensia corpului uman, dar și de a participa la mișcarea de ridicare din șezut. Este vorba astfel de o grupă de mușchi extrem de importantă, având roluri esențiale pentru mers și alergare.

Pentru a avea un posterior tonifiat, pentru a elimina celulita de la acest nivel, dar și pentru a beneficia de o mai bună rezistență atunci când alergi, antrenează-și musculatura fesierilor de cel puțin două ori pe săptămână.

Descoperă alături de Florin Prodana, instructor de aerobic și fitness, un program simplu și eficient pentru fesieri. 3, 2, 1 Start!

Disclaimer: Informatiile din acest articol apartin exclusiv autorului acestui material si redau o experienta personala in lupta cu kilogramele in plus. Orice recomandare medicala continuta de acest material are scop informativ.
Rezultatele nu sunt tipice, pot varia de la individ la individ si pot depinde de stilul de viata al fiecaruia, de starea de sanatate, dar si de alti factori.

Lasă un răspuns

Utilizam datele tale in scopul corespondentei si transmiterii de comentarii. Pentru a citi mai multe informatii apasa aici.

Sunt de acord cu politica de confidentialitate

Niciun comentariu

Politica de confidentialitate