Exerciții pentru fesieri și adductori

Timp estimat de citire0 minute, 49 secunde

Tonifierea musculaturii membrelor inferioare este un avantaj pentru oricine, indiferent de vârstă și de sex. Nu numai ca vei avea o musculatură mai definită și vei reduce celulita, dar vei avea și alte beneficii, cum ar fi un echilibru mai bun și mai multă forță în general.

Exercițiile pentru picioare ard multe calorii, fiind vorba de mușchi voluminoși. Astfel, exersând aceste grupe musculare, vei susține și procesul de slăbire. Atât fesierii, cât și adductorii sunt grupe esențiale pentru aspectul sculptat al picioarelor.

Descoperă un antrenament simplu și eficient pentru fesieri și adductori, alături de Florin Prodana, instructor de aerobic și fitness. Vei începe cu o scurtă încălzire generală, menită să îți pregătească musculatura pentru efort, vei continua cu antrenamentul propriu-zis și vei încheia cu o sesiune de stretching. Poți executa exercițiile alături de Florin sau te poți inspira pentru a-ți crea propriul program de antrenament. 3, 2, 1 Start!

 

Disclaimer: Informatiile din acest articol apartin exclusiv autorului acestui material si redau o experienta personala in lupta cu kilogramele in plus. Orice recomandare medicala continuta de acest material are scop informativ.
Rezultatele nu sunt tipice, pot varia de la individ la individ si pot depinde de stilul de viata al fiecaruia, de starea de sanatate, dar si de alti factori.

Lasă un răspuns

Utilizam datele tale in scopul corespondentei si transmiterii de comentarii. Pentru a citi mai multe informatii apasa aici.

Sunt de acord cu politica de confidentialitate

Niciun comentariu

Politica de confidentialitate