Dieta Jacques Fricker: slabeste 1,5 kg pe saptamana!

Timp estimat de citire4 minute, 3 secunde

Autor al unui numar impresionant de carti despre slabit, dr. Jacques Fricker a publicat recent o noua carte ce il propulseaza in topul celor mai influenti ambasadori ai slabirii sanatoase si de durata. Cu o experienta de mai bine de 15 ani, dr. Jacques Fricker promite o slabire sigura cu ajutorul dietei sale. Dieta Jacques Fricker consta in cateva principii esentiale ce te vor ajuta sa scapi de kilogramele nedorite!

Afla in ce consta dieta celebrului nutritionist Jacques Fricker si invata sa slabesti 1,5 kg pe saptamana (daca esti femeie) sau 2,5 kg pe saptamana (daca esti barbat)!

Secretul ce sta la baza dietei Jacques Fricker

In toate cartile publicate, dr. Jacques Fricker adopta un discurs identic: pentru a slabi, trebuie sa supraveghezi atent continutul farfuriei tale, fara sa faci o obsesie din acest lucru, sa te misti mai mult (pentru a arde mai multe calorii) si sa iti mentii sanatatea fizica si mentala.

Dieta poate fi rezumata in 3 etape esentiale:

  • Prima etapa: dieta Jacques Fricker debuteaza printr-o perioada in care slabesti rapid, perioada ce dureaza intre 6-8 saptamani, in functie de cate kilograme ai de pierdut. In aceasta etapa, dieta Jacques Fricker este stricta.
  • A doua etapa: dupa cele doua luni de slabire rapida, dieta Jacques Fricker presupune o perioada de stabilizare, in care sa reintroduci treptat alimentele ce au fost interzise in prima etapa.
  • A treia etapa: in aceasta ultima etapa, este nevoie sa adopti o igiena alimentara pe care s-o urmezi toata viata, care sa te faca sa te simti bine in pielea ta si sa iti mentii sanatatea.

Alimente permise in dieta Jacques Fricker

In prima etapa a dietei, meniul de baza este compus din carne, peste, legume si lactate, plus o cantitate mica de grasimi si un fruct pe zi. Sunt complet interzise painea, alimentele pe baza de amidon si orice tip de zaharuri.

In a doua etapa a dietei Jacques Fricker (dupa cele 6-8 saptamani de slabire rapida), poti incepe sa introduci cerealele si alimentele pe baza de amidon – de exemplu, la micul dejun poti manca 2-3 felii foarte subtiri de paine integrala, cu cereale sau 40 g de cereale fara zahar adaugat. In schimb, este diminuata cantitatea de lactate de la micul dejun. La pranz si la cina poti adauga o portie mica de cereale sau alimente pe baza de amidon (100-150 g de paste sau orez) si ai voie sa consumi doua fructe pe zi.

Ultima faza a dietei Jacques Fricker este usor de urmat, intrucat presupune urmarea principiilor echilibrului alimentar, fara interdictii. In ultima etapa, este permis sa mananci cate putin din orice, fara a face excese, urmand un meniu alcatuit preponderent din fructe, legume si carne slaba.

Exemplu de meniu pentru prima etapa a dietei Jacques Fricker:

Mic dejun: o bautura calda fara zahar (ceai, cafea sau lapte cu cacao), 2-3 produse lactate (de exemplu, 200 g de branza cu 0% grasimi, un iaurt natural sau cu 0% grasimi) si un fruct (intreg, nu sub forma de suc).

SAU

Mic dejun: o bautura calda fara zahar (ceai, cafea sau lapte cu cacao), 2 oua sau 50 g de sunca de pui sau de curcan si un fruct (intreg, nu sub forma de suc).

Pranz: un antreu optional (legume crude sau supa de legume fara grasimi), un preparat cald sau o salata alaturi de 200 g de peste, 150 g de friptura sau 4 oua si cel putin 200 g de legume, preparate cu o lingura de ulei.

Cina: un antreu optional (legume crude sau supa de legume fara grasimi), un preparat cald sau o salata alaturi de 200 g de peste, 150 g de friptura sau 4 oua si cel putin 200 g de legume, preparate cu o lingura de ulei.

In plus: daca iti este foame, este posibil sa adaugi 1-2 gustari ce constau intr-un produs lactat sau un fruct ca desert.

Avantaje si dezavantaje in dieta Jacques Fricker

Avantaje: dieta este simpla, eficienta si iti ofera sfaturi bune cu privire la alimentatia ideala, de care poti tine cont toata viata, nu doar pentru a slabi. Dieta Jacques Fricker poate fi adaptata vietii de zi cu zi, in functie de gusturi, preferinte si ritm de viata.

Dezavantaje: chiar daca prima etapa a dietei Jacques Fricker este incurajatoare si te ajuta sa slabesti repede, aceasta faza dureaza destul de mult. Daca alegi sa urmezi dieta Jacques Fricker, nu trebuie sa uiti ca este vorba de un regim hipocaloric, cu multe interdictii alimentare, ce iti poate aduce frustrari si senzatia de slabiciune. Daca ai un ritm de viata foarte alert, este posibil sa ajungi la concluzia ca prima etapa a dietei este dificil de urmat. In schimb, ultimele doua etape sunt mai echilibrate si te ajuta sa-ti mentii scaderea in greutate, evitand astfel efectul yoyo.

In concluzie, dieta Jacques Fricker se adreseaza persoanelor foarte organizate, ce nu se confrunta cu tulburari alimentare. Atentie: nu urma prima etapa mai mult decat este recomandat, pentru ca pot aparea carente.

Disclaimer: Informatiile din acest articol apartin exclusiv autorului acestui material si redau o experienta personala in lupta cu kilogramele in plus. Orice recomandare medicala continuta de acest material are scop informativ.
Rezultatele nu sunt tipice, pot varia de la individ la individ si pot depinde de stilul de viata al fiecaruia, de starea de sanatate, dar si de alti factori.

Lasă un răspuns

Niciun comentariu