Cum sa ai un abdomen de invidiat in doua luni

Timp estimat de citire2 minute, 8 secunde

Programul tau de nutritie nu ar avea succes fara miscare. Incearca citeva miscari de fitness simple si te vei simti mult mai bine. Iti poti tonifica abdomenul chiar si acasa, facand zilnic aceste exercitii.

Exercitii pentru un abdomen plat in doar doua luni

1. Stai in sezut, cu coatele sprijinite de podea si trage picioarele la piept. Fa doua serii a cite 16 exercitii.

2. Aseaza-te pe o parte, stai sprijinita intr-o mina si tine picioarele (cu talpa flexata) usor ridicate de la podea. Ridica piciorul de 16 ori, apoi schimba partea si repeta exercitiul.

3. Stai culcata pe spate, cu picioarele indoite si miinile la ceafa, cu coatele in exterior. Fa doua serii a cite 16 abdomene. Daca nu poti sa te ridici, fa abdomene ridicind trunchiul 45 de grade.

4. Exerseaza 2 serii a cite 16 abdomene cu picioarele ridicate la 90 de grade.

5. Din aceeasi pozitie, fa 16 abdomene in timp ce tragi genunchii la piept.

6. Stai culcata pe spate, cu bratele sub cap. Ridica picioarele la 45 de grade si coboara-le. Repeta exercitiul de 16 ori .

7. Ramii in aceeasi pozitie, cu bratele pe linga corp si picioarele ridicate la 45 de grade. Fa 20 de foarfecari verticale si 20 orizontale.

8. Din pozitia culcat pe spate, sprijina-te in brate si picioare. Ridica trunchiul de la podea de 16 ori, apoi fa si balansari mici in acea pozitie.

9. Stai pe spate, cu palma dreapta pe abdomen si piciorul drept indoit pe genunchiul sting. Apropie cotul opus piciorului. Fa cite 16 de exercitii pe o parte, apoi schimba picioarele.

10. Stai in genunchi, sprijinita in palme, in pozitia “pisica infuriata” – inconvoie spatele apoi extinde-l.

Cum poti avea abdomen plat fara efort fizic

Uneori se intimpla sa avem abdomenul “umflat”, chiar daca silueta noastra este perfecta. In acest caz se recomanda adoptarea unui stil de viata sanatos.

  • Limiteaza consumul de prajeli, mincarurile cu sos sau prea satioase, care incetinesc digestia si cresc riscul de balonare.
  • Renunta la bauturile alcoolice si racoritoare acidulate.
  • Nu minca repede si daca este posibil ia masa intr-o ambianta cit mai relaxanta.
  • Mesteca bine alimentele pentru ca saliva are o actiune predigestiva si fara ea in intestin ajung multe bacterii (acestea fermenteaza si formeaza gaze, ducind la balonare).
  • Bea un pahar de apa dimineata pe stomacul gol. Este un bun remediu impotriva constipatiei si ajuta la eliminarea toxinelor.
  • Bea 2 litri de apa plata pe zi.
  • Renunta la guma de mestecat pentru ca poate favoriza balonarile marind cantitatea de aer absorbita

Indreapta spatele chiar si atunci cind stai pe scaun! Adopta pozitii sanatoase pentru ca sint indispensabile pentru pastrarea unui abdomen plat. Daca ai burtica, nu purta haine prea strinse pe talie! 

Carmen Rusu

Nota pentru articolul «Cum sa ai un abdomen de invidiat in doua luni»:5.00/ 5 (2 voturi)

Disclaimer: Informatiile din acest articol apartin exclusiv autorului acestui material si redau o experienta personala in lupta cu kilogramele in plus. Orice recomandare medicala continuta de acest material are scop informativ.
Rezultatele nu sunt tipice, pot varia de la individ la individ si pot depinde de stilul de viata al fiecaruia, de starea de sanatate, dar si de alti factori.

5 comentarii

Lasă un răspuns

  1. Denisse spune:

    cred ca aceste exercitii snt foarte folositoare ..am icneput sa le fac chiar d cnd am descoperit acest site, adica de azi ..sper ca dupa ce le voi termina sa se vada schimbarile .

  2. alina spune:

    da,intr’o singura zi.

  3. ailincaivasilica spune:

    exercitiile trebuie facute toate intro zi sau cum?

  4. vasilica spune:

    aceste exercitii trebuie facute toate in fiecare zi,sau sint numerotate pe zi?

  5. dumitriu maria patricia alina -georgiana spune:

    astazi am terminat exercitiul noul meu abdomen este asa cum mi lam imaginat,multumesc

Articole recente

Calculator IMC
Indice masa corporala
Inaltime (cm)
Greutate (kg)
Varsta
M F