Cea mai ieftina cura de slabire, dieta cu mamaliga!

Timp estimat de citire1 minut, 22 secunde

Una dintre mancarurile tradionale romanesti este mamaliga. Usor de preparat, pe vremuri era considerata si mancare a taranilor, fiind un substitut al painii, mai ales in zilele de munca la camp cand timpul nu permitea prepararea unei paini. In mod traditional, mamaliga se prepara cu faina de porumb, putina sare si apa fiarta. Insa…

Stiati ca puteti sa slabiti mancand mamaliga? Datorita numarului redus de calorii, mamaliga este benefica atunci cand vrem sa scapam de kilogramele in plus.

Mamaliga – ce beneficii aduce organismului

  • mentine concentratia de zahar din sange in limite normale
  • contribuie la scaderea colesterolului
  • contine beta-caroten (antioxidant)
  • imbunatateste tranzitul intestinal
  • nu contine gluten
  • ajuta la mentinerea sanatatii glandei tiroide

Dieta cu mamaliga

Iata un exemplu de plan de dieta structurat pe 4 zile, care include si mamaliga.

Ziua 1

  • Mic dejun: mamaliga cu branza slaba de vaci, o felie de cascaval si un ou fiert
  • Pranz: mamaliga cu 2-3 sarmalute
  • Cina: o supa crema cu crutoane

Ziua 2

  • Mic dejun: mamaliga cu branza si o lingura de smantana mai slaba
  • Pranz: peste la cuptor cu o felie de mamaliga si o salata
  • Cina: o salata (salata verde, rosii, castraveti, patrunjel)

Ziua 3

  • Mic dejun: un ou fiert cu mamaliga si branza.
  • Pranz: o farfurie de ciorba de legume cu mamaliga
  • Cina: iaurt cu cereale integrale

Ziua 4

  • Mic dejun: 2 linguri de smantana cu mamaliga
  • Pranz: peste la gratar cu mamaliga
  • Cina: branza cu mamaliga

Important!

Mamaliga nu trebuie combinata cu produse de patiserie, cu paste sau paine. De asemenea, in timpul oricarei diete, dulciurile de orice fel trebuie eliminate din alimentatie. Ca gustari, intre mese, poti consuma cate un mar sau o mana de fructe oleaginoase.

Marius Vasilescu

Disclaimer: Informatiile din acest articol apartin exclusiv autorului acestui material si redau o experienta personala in lupta cu kilogramele in plus. Orice recomandare medicala continuta de acest material are scop informativ.
Rezultatele nu sunt tipice, pot varia de la individ la individ si pot depinde de stilul de viata al fiecaruia, de starea de sanatate, dar si de alti factori.

Lasă un răspuns

Niciun comentariu